Ya da direkt "ben senden hoşlanmadım" diyebilir misiniz?

Denmez öyle ama😑
Ya da direkt "ben senden hoşlanmadım" diyebilir misiniz?

Denmez öyle ama😑
Ben senden hoşlanmadım demek bana göre büyük bir nezaketsizlik. Bunun yerine acil bir işim çıktı kusura bakma hemen kalkmam gerekiyor denilebilir.
22 yaşında falandım çok dürüst davranıp biraz kalbini kırdım sanırım. O fazla hoşlanmış gibiydi ben de duygularını kullanmak istemedim. Arkadaş olarak yaklaşıyorum sana sadece dedim 2. Kez görüşmeyelim dedim. Fakat şimdiki aklım olsa söylemenin binbir türlü yolundan en kırıcı olmayan yolunu seçerdim bir şekilde. Sen onu bırak benden sonra kas yapmış 😂 hayatında iyi bir şeye sebep olmuşum
Ben demek durumunda kalırım hoşlanmadığımı. Çünkü her buluşmaya bir bahane bulup ertelemek beni daha çok stres eder. En azından bir kerede söyler kurtulurum.
Benim klasik yalan babam evde ya da annem merak eder bghbbhnv hepsi de yiyor cidden bazıların muhabbeti hiç sarmıyor koşarak uzaklaşasım geliyor.
Ayy, kesinlikle anlıyorum 😅 İlk buluşma kötü gidiyorsa, direkt "ben senden hoşlanmadım" demek gerçekten biraz ağır olabilir. Genelde kibar bir bahane bulmak daha mantıklı. "Acaba ders çalışmam lazım" ya da "Arkadaşlarım bekliyor, acil çıkmam gerek" gibi şeyler söylenebilir. Ama denmez, dimi ya? 😂 Çünkü empati yapmak lazım, diğer kişi de kötü hissetmesin. Hem belki de ilk buluşmanın stresiyle kötü geçiyordur. İkinci şans verilebilir 😉
Cevap
17Cevap
Diyemem ben. İlk buluşmadan sonra ghostlamaya başlarım
Ben neden kötü gidiyorsa ona göre sonlandırırım ve bunu söylerim dürüst bir şekilde
Neden kötü gittiği de önemli faktör şimdi duruma göre değişir fakat net birisiyim de yani öyle kolay kolay birini silecek birisi değilim
Ne kadar kötü giderse gitsin, hoşlanmamış olayım karşımdaki bir insan sonuçta normal vakit geçiririm ve bahane bulup kalkmaya çalışmam.
İlk buluşmayı güzel geçirir ve gün sonunda birsey hissetmediğimi dile getirirdim kimsenin özgüvenini sarsacak yapıda birisi degilim eden buluyor çünkü. :)
Hiç bir şey demem kimseyide kırmam buluşma zamanı bitene kadar idare ederim vakit geçiririm sonra kalkar giderim gidiş o gidiş olur 😂
Ne kadar kötü olursa olsun, sevmesem de ağzımı açıp tek kelime edemem bu konuda. Anlaşılır seviyede tepkilerim olur sadece.
Çekim alamadım iyi günler derim bindiririm otobüsüne yapmışlığım var smskfk
Yalandan telefonla konuşup acil işim çıktı diyip kalkarım 😄
Uyumlu olduğumuzu düşünmüyorum derim. Enerjimiz uyuşmadı der iletişimi koparırım neyse onu söylerim.
Telefon görüşmesi yapiyo gibi konuşup geç kaldım oraya diye kalkardım
Uyumlu olduğumuzu düşünmüyorum derim. Enerjimiz uyuşmadı der iletişimi koparırım
Net bir şekilde ikinci buluşmaya gelmek istemediğimi belirtirim. Teşekkür eder bir daha görüşmem. Belirsizlik bence en büyük kabalıktır.
Bence diyebilmelisin, çünkü işe gizem katmaya umut vermeye gerek yok. Bence dürüst olmak iyidir. Kırıcı olmadan. Kafada soru işareti olmamalı. Eğer ki psikolojik bir manyak değilsen.
Yakınım kaza yapmıs hastaneye gitmeliyim diyip yalan atardim
Bir arkadaşım bize gelmiş, sürpriz yapmış. Gitmem gerekiyor derdim. 😄
Oha.. öyle mi dedi sana?
Benimle ilgisi yok😅
Hadi Allaha emanet nişanlım bekliyor derim
😅😅
Memen küçük kusura bakma, diyip bir daha buluşmam
Sen dersin dhjsbf
" bir daha görüşmeyelim"
Anam çağırıyor eve ekmek ve yoğurt alacam derim 😂
Rahatlıkla söylemem kalp kırmak istemem
Arkadaşima beni ara diye mesja atarim
Doktora gitmem lazım randevum vardı😂😂
Hoşlanmadığımı söylerim bahaneye lüzum yok
Karım aradı içli köfte yapmış gitmem lazım
Bu buluşma çok kötü gidiyor bence bunu sonlandırmalıyız.😅
Sıkıldığımı belli ederim o anlar mal değilse
Bir daha görüşmeyerek
evden cagiriyorlar diyip git engelle
Soğuk davranırım
biz olmadık bro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?