Güncellemeler
1 yıl
Herkese benden yine +1..👍🏼😏
Bu serinin devamıda gelecek..🤌🏼
Bu serinin devamıda gelecek..🤌🏼
Tabiki de hazır yufka olmadan her şeyiyle el emeği göz nuru hazırlanmış ve özenilmiş kıymalı su böreği istese yapar mıydınız😬 ?

@fİtsuFlee
#fİtsuFlee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben becerebilirsem yaparım evet
Helal kankam ben hiç girişmem bile😅
Eyvallah sdfds
Olur yaparım gadası
ben kendime su koymaya üşeniyorum başkası için sabahın köründe börek yapamazdım ama normal gunde yapardım tabi
Ama sabah istiyor
gitsin alsın o zaman ben napim shfsgfs
Kötüsün😅
neden jsfskfs sabahın körunde istemesi kötu değilde benim demem mi kötü aaa
Tamda bunu merak ediyordum kıymalı su böreğinin tadı peynirliden daha mı güzel?
Açık ara evet👍🏼
tamam deniycem en kısa zamanda 👍🏻
Afiyet olsun bakalım
Teşekkür ederim
Hamuru o açıcaksa ve yardımcı olucaksa neden olmasın?
her şey senden
Gitsin annesi yapsın ona
Evde aslan mı besliyorum yav sabah sabah su böreği nedir hem de kıymalı 😵💫 uğraşamam
Belki aslan parçası besliyorsundur😉
Yaparım tabi ki hatta yaptımda ama o patatesli isterdi.
Kıymalı güzel olur be patatesli olmamkş👎🏼
Damak tadı naparsın😀herkes aynı olmaz
Kıymalı başka llur ama😅
Hamur işini öğrenmem lazım herşeyi yapıyorum burada tıkanıyorum biraz
Gene iyi akranlarına göre
Yani genel olarak iyi olmam lazım böyle şeylerde malum
Eğer çok çok yorgun değilsem ve vaktim varsa tabi ki yaparım kocişe 🤪
Helal bravo👏🏼😅
Bu arkadaş aşçı ev hanımı arıyor arkadaşlar kanmayın
Sende olmasan😅
😂
Yahu ben daha sosis pişirmeyi beceremiyorumken; kıymalı su böreği nasıl yapayım. Yemeksepeti'nden sipariş verir, kendim yapmış gibi sunardım.
yapamam he bie de sabahın köründe börek açacaktım
Yapsam ne olcak kıymetim bilinmedikten sonra
Ooo burdan kavga çıkar😅
Senin sevgilin çok hamarat galiba
Var mı ki😅
Bulursun bu iştahla zalım dertlenme.
Hasi bakalım👍🏼😅 ama niye zalım😅
Ay yaparım tabi canım kocam dhdhd
Helal ama o sondaki gülüş sinsilik gibi geldi sanki tersini söylüyor 😅
Hayır ya
Peki bakalım
Hiç yapmadım bilmiyorum, o bana yapsın.😹
Oda hiç yapmadı bilmiyor?
O zaman birlikde yapalım, birlikde yiyelim güzel fikir 😃
Eli ağrıyormuş ama?
Vazgeçsin bu sevdadan 😹
Ama çok istiyor dıdmekdmskmsms
😹
Su böreği Sevmem hazır alsın biraz yesin😅
Olması bu el emeği başka
yok yapamam, çalışıyorum
Hazır yufkadan yaparım anca.
Bu kadınlar için yemek yapmam ben.
Oda var tabi helal😅
Beraber yaparsak olur.
O yatacak😅
Yapardım.
Bravo👏🏼
🙏🏼
Yaparim
Vay helal senden beklemiyordum hiç😅
Niye🙄
Sen yaptırdırırsın gibi duruyon bi şekilde hani aşko kuşko kızlar var ya😅
Aşko kuşko değilim cok itici gelir bana o tarz kızlar
Yapı olarak değil kastım da duruş olarak kastetmiştim hani naif ufacık böcekten korkan falan 🤔
O konuda evet doğru
Yanılmam 😏
Böcekten korkmak ayrı bir durum su böreği yapmak ayrı. Ikisinin arasındaki farkı da öğren
İkisinin arasındaki farkı iyi biliyorum terslenecek durum yok olayı tersten anlayıp polemik çıkarmak neden.. töbe töbe
Polemiğe girsem böyle girmem emin ol🙄iyi günler
Giriyon gibi geldi gerildim ne bileyim 😬😑 , peki yinede üzdüysek aff ola amacımız muhabbet takılmak idi.. iyi günler
Yaparım
Helal be
Yardım edecekse evet
Elbette yaparım.