Bu alemde herkes bizim geceleri uyuyamadığımızı bilir, senede 1-2 gün gece uyuduğumuz ana denk gelip, onu da kendi keyfine göre bozmuşsa, o kişi eşimiz olamaz
Uykunun en tatlı yerinde kalkmak gerçekten zor 😅 Hele geri uyuyamamak daha da sinir bozucu oluyor 🤦🏻♀️ Yine de sevdiğin insana su götürmek çok tatlı bir hareket 💙 Arada yer değiştirmeyi teklif edebilirsin mesela bu gece ben getirdim yarın da sen getir 😉 Böylece hem denge olur hem kırılma olmaz 💫