18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kaybettiğim bir şey var mı?

Açıkçası çok kolay bağlanıp çok güvenen ve seven biriyim, belki de yanlış kişiye aşık olup acı çekmemem çok daha iyi oldu (lisede ve öncesinde)

18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kaybettiğim bir şey var mı?
Cevapla