Eşim boşanıyoruz diye iyice aşağılıklaştı sizce bunu neden yapıyor?

Kendi boşanmayı istemesine rağmen bunu neden yapıyor
Eşim boşanıyoruz diye iyice aşağılıklaştı sizce bunu neden yapıyor?
Cevapla