Konuştuğum biri var ve iki gün önce hicbirsey yoktu konuşuyorduk bı anda mesajlarima bakmamaya başladı ve cevap vermedi ne yapmalı?

biriyle. bu uygulamadan tanıştım ve nereedeyse bir aydır konuşuyoruz çok konusmak denmez çünkü ben yqziyorum isteyince bakiyo o bana yazıyo ve benden sürekli biseyler bekliyordu en son baya konuştuk sonra saabah yazdjm ve cevap vermedi ama kusmedik ya da aramızda bişey olmadı ve yaş farkimizda birazz fazlaydı sizce neden böyle yaptı bazı seyelr istedignde olmaz flaan diyordum

Konuştuğum biri var ve iki gün önce hicbirsey yoktu konuşuyorduk bı anda mesajlarima bakmamaya başladı ve cevap vermedi ne yapmalı?
Cevapla