2 3 aydır beraberiz ve evlenmek istiyor. İşi gücü yerinde kurumsal bı yemek şubesinde müdür. Ben günlük saatlik aldığım bı işteyim. Maddi durumu aşırı iyi direkt evlenelim yüzük takalım diyor. Sizce erken mi?
Güncellemeler
1 yıl
...
20 yaşında kız 23 yaşında erkek evlilik için erken mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Böyle erkek bulduysan kaçırma biz de evlenelim diye yalvarıyoruz anasını satayım
😂 ya çok güldüm
Cidden öyle erkeklerin çoğu şerefsiz daldan dala atlayım istiyor rahat olayım istiyor seninki evlenmek istiyor bak kaçırma bence düzgün biri gibi
Haklısın yaş geçtikçe ciddi birisini bulmak daha da zorlaşıyor
Evet
hayır değil bu devirde özellikle o yaşta evlendin evlendin sonra 30 a kadar bekarsın
O değil de ,2-3 ay beraberlik erken
Dimi beni de korkutan şey o
Erken
erken
Evlen gitsin
çok erken