Ayrılık konuşmasında tartışmadan birbirine teşekkür etmek ne kadar doğru?

Merhaba hayatımdaki en seviyeli bitirişi yaşadım diyebilirim. Sizce bu tarz bir ayrılık her iki tarafında kafasında soru işaretlerine sebep olmaz mı? Şimdi bu kadar medeni bir ortamda nasıl bittiğine ikna edebilirim ki kendimi :))) Yardım

Ayrılık konuşmasında tartışmadan birbirine teşekkür etmek ne kadar doğru?
Cevapla