Karşındaki insanın mesajina görüldü atmak mı yoksa hiç atmamak mi daha çok koyar?

Yani mesaji açıp okumuyorsunuz görüldü olmuyor cevap yazmiyorsunuz ne iyi ne kötü hangisi daha çok koyar?
Karşındaki insanın mesajina görüldü atmak mı yoksa hiç atmamak mi daha çok koyar?
Cevapla