Eşimin eski kız arkadaşını unutamadığını hissediyorum. Bazen yersiz bi takıntı gibi geliyor bazen de gerçek ne yapmalıyım?

Bir Kızı çok sevmiş. Hatta baya sevmiş. Kız bunu aldatmış buna rağmen affetmiş. Aradan 5 yıl geçmiş buluşalım demiş gitmiş buluşmuş. Bi gün de cüzdanından bişey alırken o kızın yazdığı bir notu gördüm. Unuttum dedi. Bu arada eşim hiç cüzdan kullanmaz. Çok eskilerden kalma bi cüzdan. İçinde sadece kartlarını koyduğu için tuttuğu bir cüzdan. Bazen kendimi takıntılı olmakla suçluyorum bazen de haklı olduğumu düşünüyorum

Eşimin eski kız arkadaşını unutamadığını hissediyorum. Bazen yersiz bi takıntı gibi geliyor bazen de gerçek ne yapmalıyım?
Cevapla