Bir erkeğe hiç sevgiliniz olmadığnı anlatırsanız ne düşünür? ezik gibi mi karşılar yoksa doğal mıdır onun için bu?

Arkadaşlar hoşlandıgım biri var ama ben olacagımızı sanmıyorum geçen biraz derin muhabbetlere girdik ve ona neden şimdiye kadar evlenmedin diye sordum sonra işte benim hiç sevgilim olmadı dedim ama hani kendiside güzel oldugumu biliyor neden istemedin falan dedi hiç mi beğenmedin dedi herneyse sanki pişmam oldum ama o bana asla kücümser gibi davranmadı aksine gayet olgunca konuştu ama nebilim merak ediyorum bir erkek ne düşünür böyle bir kızdan kaç yaşında hiç sevgilsi olmamış vs gibi mi

Bir erkeğe hiç sevgiliniz olmadığnı anlatırsanız ne düşünür? ezik gibi mi karşılar yoksa doğal mıdır onun için bu?
Cevapla