Eskiden biriyle mesajlaşmak heyecan verirdi ama artık vermiyor neden?

Sanki her şeye daha mantıklı bakıyorum olumsuz tarafları ön plana çıkarıyorum. Ne bileyim eskiden cahildim ama mutluydum. bazen bir gece boyunca o kişiyle yazisiyorum sanki dünyadan sorumluluklarımdan sıyrılmış gibi oluyordum. Ama artık öyle hissedemiyorum

Eskiden biriyle mesajlaşmak heyecan verirdi ama artık vermiyor neden?
Cevapla