Günaydın eyyyy KS,

Hani yorulmuşuzdur, uykuya yenik düşmüşüzdür. Telefon elimizde mesaj beklerken veya yazarken uyuya kalmışızdır.
Böyle bir durumda nasıl tepki verirsiniz?
Günaydın eyyyy KS,

Hani yorulmuşuzdur, uykuya yenik düşmüşüzdür. Telefon elimizde mesaj beklerken veya yazarken uyuya kalmışızdır.
Böyle bir durumda nasıl tepki verirsiniz?
Birisi benimle konuşmak için uykusuz kalıyorsa, konuşma sırasında uyuya kalıyorsa onu rahat ettirmek için elimden geleni yaparım. Arayıp uyandırmak, böyle bir insana yapılacak en büyük saygısızlıklardan birisidir benim nezdimde.
Kaç gece oldu ikimizde birbirimize iyi geceler demiyoruz insanız uyuya kalmak çok normal bu sebeple birini arayıp uykusundan uyandırmak çok saçma zaten o demese de sen onu diyeceğini biliyorsun
Hiç gerek yok, fazla samimiyet zaten sevmem. Sevgilim olsa bile akşam 9 dan sonra çok hayati bir durum harici kimse aramasın lütfen ben de kimseyi aramayayım.
İyi geceler dedikten sonra uyuduğuna eminseler iyi geceler demeden uyuduklarında uyandırsınlar 😀
Benlik değil o kadar psikopat değilim.
Cevap
16Cevap
Evettt aramam mümkünse yanımda olsun daha güzel uyandırılabilir erkekler 😃
😑
Valla temiziö abi jsjsjs
Hayır, sabah atarım tribimi :D
Sabah sporu olur hem :D
Gördüüüm 😃
Çık tabii :D
😌👌
Uyusun sabah sorarım hesabını :D
Hayır tabi k ide saçmalık.. uyanınca günaydın der zaten illa ergen gibi her gün iyi geceler mesajı beklemem ben.
Uyuya kaldıysa sorun yok , öyle bir şey yapmam.
Yoo asla
hayta hayırlı sabahlar bile demese olay çıkarmam çıkaracak erkek arkadaşım yok zira ehehehe
Yok artık daha neler asla böyle bir şey yapmadım yapmamda uyuyan insana da saygı duyarım hele birde çalışan bir insansa
Yaa onlar harbiden ruh hastası ilgi many@ğı olmuş 😂 bunun için kavga eden ayrılan bile var
Fırça mi yedin 😂
Kıyar valla 😂 kadın milletinin sağı solu belli olmuyor
Ben mesaj yağmuruna tutarım adamı, sabah uyandığında görsün ama arayıp uyandırmam telefonu uyurken sessize alsın sdssdf
Deli gibi de yorulsam önemsediğim insana uyuyorum demeden uyumam. Kiiiii ölü gibi uyuyorum yorgunluktan darbeyi duymamışlığım var. Bahanelere sığınmasanız 🙄🙄 O açıklama yapılacak yoksa mesajı da sesimi de zor bulur.
Hayır gerek yok öyle bir şeye bende yatar uyurum 😂
Yok artık deli miyim uyan bana iyi geceler de de uyu diye 😂
Telefon elde mesaj beklemek mi? Kanka onu lise dönemlerinde bırakmadık mı 😂
Haydaaa 🥹 üzülürsün bak yapma 🥹
Birazdan arayacam kanka yanım kalabalık şimdi 🤦🏽♂️ meclis kuruyorlar sanki
Ortamı görsen sevmezsin kanka. Cehheneme bile alınmayacak herkes burada 😂
Sen, ben bunların yanında emzikli bebek gibiyiz 😂
Bana iyi geceler demeyi bırakmıştı aldatıyormuş başkasına iyi geceler diyormuş ve sürekli uyuya kaldığını söylerdi dejavu oldum, iyi geceler
Canı sağolsun jsjsj
Böyle şeylere takılmam. Takılacak şeyler var, takılmayacak şeyler var. Anlayışlı olmak lazım.
eski sevim hep uyuya kalirdi cevap gelmeyince anlardim ama uyandirmazdim sabah olunca arar ozur dilerdi benden jsjs
Yok ya kıyamam çiçeğime
ayy yok artık, uykuda bile darlıyorsa kaçın, koşarak uzaklaşın
Sevgili terörü yapmaya niyetim var. Hadi inşş.
Neticede uyuya kaldı yorgun demek o yüzden uyandırmam.
Bir mesaj için insan rahatsız edilir mi, yeter ki sadece sevsin beni
@LastGuest Yani yeterki sevsin beni, birde nedensiz bir şekilde söylemek istiyorum, aşkın cinsiyeti olmaz😊
bunu ben çok yaşadım hep bi anda uyuya kalıyorum ve erkek arkadaşım bunun lafını bile etmedi sabah bazen uyuya kalmışım aşkım ya derim o anladım zaten sorun değil gibi bişiler söyler
Niye psikopat mıyım ben ahsjah
Yoo uyuduğu gibi kalksın kendi
Yoo hayır uyandırmam sabahı zehir edicem ya uyusun kıyamam hshshshs
Kızın adı ne fotodaki
yok uyandırmam ona kıyamam.
Yok be öyle şeylerle çok takılmam ben
Uyusun derim gerek yok o kadar kasmaya.
sorun etmem benn
Evet. Arar uyandırırım.
Cok seviyorsam hic uyumasam da olur
Bu kadar kötü değilim 😀
Niye yapayım, ben deli miyim? :d
Uyandığım zaman ararım
Yok iyi geceler olmasada olur ama günaydın mecburi
Hayır
Hayır ben kıyamam..
Yoğk artık
Hayır uyandırmam
Hayır
Hayır
Kıyamaz insan sanki
Hayir uyusun
Hayr uyusun
Yok ya uyusun napim
isim olmaz
hayir uyandirmam
Gerek yok
Yok o demesin zaten.
Beni kimse aramasın.
Anlayışla karşılarım
Gerek yok
Evet😂
Hayır
Hayır kıyamam
Adam olan der
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?