ERKEĞİM TESETTÜRE GEÇMEYİ KAPANMAYI DÜŞÜNÜYORUM sizin yorumunuz fikriniz nedir tartışalım?

Bu soru başlığı Islamiyet ile alakası yok dinen değil
erkek olarak hele dünyada herkesin orasını burasını
açtğı bir zamanda ne yapabilirim dedim. En güzeli
tesettür giyimde kadınsı olmayacak şekilde sade
düz siyah kahverengi krem gibi renkler de ferace
Jzun elbise bol etek sweatshirt falan bide saçlarımı
şalla kapatıcam. Çene hatlarım yeterli sakallarımıda
lazer epilasyon ile bitirmeyi düşünüyorum çünkü
şalla örtününce yakışmaz. Allahın güney kore
çininde milyonlarca sakalsız erkek var yani
erkeklik gitmez sakal gidince. Dünyada edep ahlak
kalmadı arkadaşlar burdan tesettüre giren kadın
kardeşlerimize saygılar. Bence her insan örtünmeli,
Özellikle günümüzde kizlar da hayatta ön planda
olduğu için normal yani belki benim saçımdan
etkilenecek öyle olanlar var. Erkolar kapansın dediniz
evet başlıyorum. Yurt dışındaki bazı erkeklerde
eşarpa geçmiş. Ama eşarp çirkin olur erkeğe
dediğim gibi şal gibi göğüse sırta dökülen dökümlü
şeyler yakışır. Yorumunuzu bekliyorum tartışalım. Manken temsili tesettür tarzı olarak. Gelin tartışalım
ERKEĞİM TESETTÜRE GEÇMEYİ KAPANMAYI DÜŞÜNÜYORUM sizin yorumunuz fikriniz nedir tartışalım?
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen gelin tartışalım
Güncellemeler
1 yıl
Gelin tartışalım konuyu
Güncellemeler
1 yıl
Neredesiniz konuşalım
Güncellemeler
1 yıl
İyi yapıyor muyum sizce
ERKEĞİM TESETTÜRE GEÇMEYİ KAPANMAYI DÜŞÜNÜYORUM sizin yorumunuz fikriniz nedir tartışalım?
Cevapla