Terkedilmek nasıl koydu ya? Sadece dertleşmek istiyorum yoksa kend. me z. arar vericem?

1 ay önce terketti. 4 yıllık ilişki bitti. Bugün konuştuk biraz. Benim sana karşı hislerim tükendi. Başkası var ama onun da sevgilisi var dedi. Sakalları çok güzel dedi ( benim sakalım az çıkıyor) onun olabilmek için her şeyi veririm dedi. O kadar kötü hissettim ki arkadaşlar. Ben 4 yıl boyunca her ay ona şiir yazardım. Hic küs uyutmadim. Onun için herkesi sildim. Onu her gece evine bıraktım otobüsle. Ona yemekler yaptım. Bilmiyorum ya ona kendi elime sürprizler hazırladım. Her lafimda ondan bahsederdim. Şu an ne hissedecegimi bilmiyorum
Terkedilmek nasıl koydu ya? Sadece dertleşmek istiyorum yoksa kend. me z. arar vericem?
Cevapla