Kızlarla atışmayı, tartışmayı, şakalaşmayı seven bir erkek flörtöz müdür, sap. k mıdır?

Hiç kimseyi rahatsız etmek istemem, ama kızlarla şakalaşmak, tartışmak, atışmak çok hoşuma gidiyor; ama istememesi ve bunu kesin bir dille belirtmesi halinde hiç kimseyi rahatsız etmem. Sizce bu flörtözlük müdür, yoksa sap. Klık mıdır?
Kızlarla atışmayı, tartışmayı, şakalaşmayı seven bir erkek flörtöz müdür, sap. k mıdır?
Cevapla