37 yaşından bir adam niyetı bir daha görüşmemek ise, çok işi olduğu açıklar mı foto bile atar mı, özür diler mi, ya da?

sorduğunuzda direk bi tık kabalaşır?

Güncellemeler
1 yıl
Yani iletişimizde mesafe koydun dedim, inan koymadım dedi ve açıklamaya başladı fotoğraflr atıyor çok yoğun süreçten geçtiğini ki evet yeni bir şey oldu ve fazla yoğun.. fakat görüşmemek amaçlı olsaydı böyle mi olurdu yoksa kaba mı olurdu
37 yaşından bir adam niyetı bir daha görüşmemek ise, çok işi olduğu açıklar mı foto bile atar mı, özür diler mi, ya da?
Cevapla