Biriyle domates konuşuyorsak diğerlerine maydanoz salça konuşuyoruz. İşin aksi tarafı isimlerini de unutuyorum 😂 geçen birinin isimliyle ikincisine mesaj yazdım. O kim yazmış klavye hatası dedim😅 kafam karışıyor kodlayayim mi acaba ne yapmalıyım
Güncellemeler
1 yıl
Hey 3ken 4e çıktılar bi sazan daha girdi kafese daha çok kafam karışacak ama zatenn birini elemeyi düşünüyordum sohbeti beni sarmıyor
Bu sitede 3 tane flörtüm var. Aynı anda yazıyorlar kafam karışıyor ne yapmalıyım?
Benim 15-20 tane var her şeylerini unutuyorum. O yüzden fazla yapmamak lazım.
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Ooo senin cokmus
Cevap sahibi
1 yıl
Evet geçen bir soruyu 6 tanesini etiket yaptım özelden bir ton sövdüler ama bırakıp gitmediler. Şu siteye mesajda grup gelmesi lazım. Tek tek yazmaktan yoruluyorum.😏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Zor iş bence 5 e çıkar sayıyı numaralandır notlar bölümüne nick ve isim olarak kaydet ya da arada unutunca bak Allah başka dert vermesin
kah pelik zor meslektir ama alışırsın zamanla. ekran görütüsü alıp isimle kaydet öyle olunca hatırlarsın.
* sizden öğrendik üstadım
Kahxxpeligi sizden öğrendik üstadım
yakışır canısı öpüyorum gözlerinden
Benim 15-20 tane var her şeylerini unutuyorum. O yüzden fazla yapmamak lazım.
Ooo senin cokmus
Evet geçen bir soruyu 6 tanesini etiket yaptım özelden bir ton sövdüler ama bırakıp gitmediler. Şu siteye mesajda grup gelmesi lazım. Tek tek yazmaktan yoruluyorum.😏
Evet ya çok zor
Valla çok zor. 😒
ahahahaha kız cidden mii 4. yap beni de ahahah
İyi okeye dördüncü lazım değil o zaman 😃
Belki sen olabilirsin
Yok almiyim ben takım oyuncusu değilimdir pek 😃
1 iki hafta bekle senin anlaman lazım 😂
Anlamayacaksın ki seni yazdım bi yere 😂
Bir iki hafta bekleyeyim derken neyi anlayacam 😃
Neyi anlayacam ne anlatıyon 🗿
Seni kendime aşık edeceğim bunu bil yeter sen dur 😂şimdi pat diye hamle yaparsam benim olduğumu anlarsın bana güvenin olmaz 😂
Ne diyim bol şans 😃
Bekle beni gelicem
🤣🥰
Oke besiktaslisin sanırım 🗿
Hayır değilm 😂
İki tanesinden vazgeç bir tanesi kalsın
Yok tatlım şimdilik üç ideal hiçbirine birsey hissetmiyorum zamanla birine birsey hissedersem ikisini elicem
Asiri hizlisin ama bit mbps hizi
Yoo 4.5 g hızında bazı yerlerde full çekiyor
Hahahahah
Kanka sen napmışsın öyle ya
Allah başka dert vermesin 😂
Ne diyelim.. sürüsüne bereket
Kolay gelsin dkfkd
Senin işinde zor bence :)
Hepsi birden azarsa görürsün dkdkfjfj
Yok kız azdirma yok
Kendiliğinden azıyo bunlar sndjjd
😂 azarsa azsjn çevirip kendine sokabilir 😂
Bende unuttum ne konu konuştuğumu bir kere 😂
Daha isimleri aklında tutamıyor çapkınlik peşinde.
Allah seni Islah etsin
Beline kuvvet yigidim
Buna inanırım çünkü site abaza dolu sjsjs
maslalh baya verimli birisin 3 az gibi sanki
yuh.
İşin zor cidden.