+1 yılKusura bakma da aldatmayla eş değer bir durum bu yaptığın. Gerçek aşkta bir sürü kişiyle ilgilenmez zaten birisi. Demek ki hiçbirisini aslında sevmediğin için o insanlarla konuşuyorsun. Ben de âşık oldum bir yıldan beridir sevgilim var daha tanışır tanışmaz biz kısa süre içerisinde evlilik düşünmeye başladık. Ben sevgilinle tanıştığımda ondan başka bir erkekle göz teması kurmayı dahi istemedim o da aynı şekilde başka kızla göz teması bile kurmak istemedi sevgili olmadığımız zamanlarda bile. Gerçek aşkta sonsuz derecede sadakat olur. Diyelim ki hiçbirisine hayır diyemedin ileride 3 kişiyle beraber mi olacaksın? Böyle bir şey olmaz ki. Doğruları söyliyorum bana kızacaksan da kız. Karşındaki insanlara çok büyük haksızlık yapıyorsun en büyük haksızlığı da kendine yapıyorsun. Bence hiçbirisinden hoşlanmıyorsun çünkü gerçek anlamda birisini sevseydin âşık olsaydın kimseye bakmazdın bunu kendimden biliyorum. Benim sevgilimden önce de hoşlandığım insanlar olmuştu ama hoşlanmak ve âşık olmak apayrı bir şey. İnsan birisinden hoşlansa âşık olduğumu da zannedebilir ama bazı ilişkiler sadece bağımlılıktır. Bağımlı olma kimseye. Bence konuştuğun 3 kişiyle de iletişimini biraz koparıp kendine dönmelisin kendi hislerini dinlemelisin. Kendine gelmelisin.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yine bir arıza z-kuşağı hikayesi klasiği... Kimseyi reddedmiyormusun? KOMİK ! bunu erkekler yapınca hakaretler küfürler ediyorsunuz kardeşim vs vs sayıp sövüyorsunuz.
Senin bu yaptığına genel halk diliyle "kaşşarlık" deniliyor ve güvenilmez sevilmemesi bağlanılması "eğlenilmesi" gereken çoğunluk kızlarla aynı kategoriye giriyorsun. Vicdan? Vicdansızlık :-) KOMİK.. hangi vicdan?
> > > "HAYIR BENİM SEVGİLİM VAR" diyebilecek AĞZINDA MI YOK SENİN? ne vicdanı? Ağzını sadece yemek yemek içini kullanıyorsan tabiki makul mantıklı şekilde iletişim kurup karşındaki insanlarla konuşup düzgünce "HAYIR sevgilim var" diyebilecek bir ağzın olamaz tabiki :-)
Gerçekten sevdiğin kimse? hangi erkekse onu seçeceksin bu kadar basit.
Abur cubur saçma gereksiz şeker cips vs ile karnını boş boş dolduranlar düzgün anayemek geldiğinde yiyecek ne midesi , nede iştahı kalır sen şu an öylesin. HAYIR demek için önce maymun iştahlı olmamak , sabretmek beklemek ve SEÇMEYİ bilmek gerekiyor. Sende bunlarda yok gibi.. bu kafayla karşına doğru düzgün bir erkekte çıksa onuda kaybedersin.. Çünkü seni ve kötü kişiliğini tanıdıktan sonra senden ya hemen kaçacak başkasını bulacaktır ya da modern medeni dinle alakasız bir şehir çocuğuysa seni kullanıp atıp zararını karşılayıp öyle terkedecektir (onun zamanını boşa çaldığın için) :-) olacaklar belli..01 Yorumla
Soran+1 yılUzun olduğu için okuyamadım ama tahmin ediyorum neler yazdığını acaba onların durumu ne gerçekten tek benimlemi görüşüyorlar orası ayrı bir muamma
+1 yılEn iyisi ne yap biliyor musun hepsinden uzaklaş önce bi kafanı topla bi kendini dinle sonra gerçek anlamda olmak istediğin olursa onlar hariç başka bir hayat kur kendine çünkü onlardan hangisiyle olursan ol diğerlerine de hatırlayacaksın şimdi sana yorumları okumadım da sana acımasızca eleştiri yapanlar kendine baksın kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yoktur
27 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim kimse kendi g*tünü görmüyor çok afedersin
- +1 yıl
Sen üzülme ya insanlar kendini görmezde çamuru hep başkasında görür ben seni çok iyi anlıyorum boş ver sen iyi ol yeter bebeğim
- +1 yıl
Özür dilerim son kelime otomatik gitti
Soran+1 yılÖnemli değil tekrardan teşekkür ederim
- +1 yıl
Evet en senin için en hayırlısı neyse öyle olsun boş ver hayat geniş en azından bundan sonra daha sağlam adımlar atarsın hem ne yaparsan yap kimseyle paylaşma hayat senin hayatın kimseyi ilgilendirmez
Soran+1 yılKesinlikle çok rahatım şu an
- +1 yıl
En iyisi kafan rahatsa hep iyi ol sen hiç bişeyi kimseyi kafana takma paylaşmak istediğin varsa dinlerim seni dm den istersen
u +1 yılHayır demeyi öğreneceksin. Başka yolu yok. Aslında vicdansızlık yapan sensin, hepsine umut aşılayıp dürüyorsun çünkü. Kırmamak için “hayır” diyemiyorum diye savunma boş olur, birbirlerinden haberi olunca daha da kıracaksın çünküsü
126 Yorumla
Soran+1 yılOnlardan şüpheleniyorum ben yapıyorum ama gerçekten rahat değilim ama onların tek benimle görüşmediğini biliyorum hesabını ver dedim hiçbiri vermedi telefona bakıyım diyorum oda yok bende vericem diyorum ama konuyu değiştiriyorlar
- +1 yıl
Hepsiyle iletişimini kes o zaman. Hepsine karşı bir şeyler hissetmiyorsundur herhalde?
Soran+1 yıl1ine karşı hissediyorum ama oda diğerleri gibi davranıyor hepsine yol vericem karar verdim
- +1 yıl
Mantıklı karar.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim ✌️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılÜçüne de birden hayır de baştan başla.
40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEleştiriye kapalıysan o zaman tavsiye de isteyemezsiniz. öncelikle hayır demeyi öğrenmelisiniz bunu da bizden duymanıza gerek yok olgunsunuz ve kendi kararlarınız var diye tahmin ediyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılEleştiriye kapalı değilim hakaret ediyor bazıları erkeklerin 5ten aşağı flörtü yok eminim
- +1 yıl
Hakaret edenleri boş ver umursama, en iyisi hepsinden uzaklaş bence en azından karar verene kadar kendi hislerini dinle
+1 yılKendine özel bir gün ayır ve sadece kendinle başbaşa kal; bu özel gün'de kendime iyi gelecek şeyler yap. En sevdiğin kıyafeti giy, bulunduğun ortamdan çok uzak bir yer'e git ve bir kahve iç, kulağına kulaklık tak ve sahil boyu yürü, konuşulanlara fikirlere aldırma sadece kendin ol ve bu özel gün'ü tek başına geçirmek için kendine söz ver. Gelen mesaj ve telefonlata kesinlikle dönüş yapma, çünkü bu özel gün sadece senin için var. Bütün bunları neden yazdığıma gelince, her şey'den önce kendin olmayı ve ne istediğini bilmeni gerektiren boş bir gün sana çok iyi gelecek. Hiç bir şey'den korkma dimdik ol, sonra nasıl sıfordan başlayacağını düşün. Zor değil çok kolay ama hepsi senin elinde, bunu en kısa zamanda yapmalısın. Eminim sana ilaç gibi gelecek. Saygılar... 🙋♂️
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok güzel bir cevap oldu
- +1 yıl
Rica ederim. Kendinizi ihmal etmeyin... ⭐
+1 yılMerhaba. Hangisinde ciddi anlamda mutlu isen diğerlerine güzel bir açıklama ile ayrılın. Başkalarının olduğunu söylemeden. Bir de kendinize hayır demeyı moda haline getirmeden ve insanları kırmadan hayır demeniz gerekiyor. Her hayır demediğiniz sürece insanlar size istediklerini yaptırabilirler ve bu durumda sizi üzer. Bu tek ilişki konusunda geçirli değil. Bu her konu da geçerli. Mesela şimdi oturup 10 15 dakika kendinizle içinizden konuşup bu durumu kabullenin ve hayır demeyi başlatın. Burada en önemlisi demiştim ama yine diyeceğim karşınıdakini kırmadan söylemektir. Bence zor bir şey değil. Kararınızı verip anında ikisinden ayrılmanız gerekiyor. Yoksa bu flört sayısı artabilir ve bu çıkılmaz bir durum halini alabilir.
20 Yorumla
+1 yılEğer bu kadar kararsız ve gelişigüzel hareket eddersen gerçekten hayatta her yerde çok zorlanırsın en büyük sıkıntın kendini yeterince anlayamıyor olman kendine karşı dürüst olmaman her şeyi zorlaştırıyor ı yüzden kendine dürüst ol ve şunu sor ben gerçekten hangisini seviyorum hangisiyle olmalıyım bunlara bir cegap bulamıyorsan hangisinin senin için faydalı doğru kişi olduğuna inandığına bak eksileri artılarını karşılaştır ve tek kişiye yönel diğerlerine de ben başkasını seviyorum denedim ama yapamadım de
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFlört demişsin öncelikle büyük ihtimalle hepsinde ilişkinin başındasındır. bence dert etme çünkü ilerleyen zamanlarda hangisiyle daha iyi anlaştığına karar verip yoluna onunla devam edersin. bu süreçte mutlaka birisi elenir yani merak etme. ayrica kimseyi reddedemiyorum demişsin ama flörtün varken başkasının yazmasına da karışmamışsın yani onlarla konuşmaya devam ettiğin için flört aşamasına geçmişsin diğerleriyle de... sanki üçü de aynı anda buluşalım diycek gibi davranma bence üçünü de aynı anda idare edebiliyorsan ne mutlu sana. seni bu kadar ne köşeye sıkıştırdı bilmiyorum ama aynı anda 15 kişiyle konuşan insanlar tanıdım hepsi de çok rahat çok profesyoneldi valla 😂.
21 Yorumla
+1 yılBundan 4 yıl önceki halimle aynı sanırım😏
Karşı koyamadığım biri vardı ne istese yapardım, atmadık yerim kalmamıştı, işte hayır demeyi bilmediğim için istemedigim şeyleri bile yapardım. Neyseki kimsenin benden ve tercihlerimden değerli olmadığını anladım. Alayına hayır hayır hayır hajsjkwks20 YorumlaBurada ki konun bence sevgilinden çok senin hayatın olmalı. “Hayır diyememe” problemin var.
Bu sana ilerleyen yaşlarında iş/yaşam konularında problem yaşatacak. Bunun için gelişim kitapları veya kendi kendini eğitebilirsin. Ufak fiillerle kendine hayır demeye başla. Çok ufak şeylerle başla yavaş yavaş tam anlamı ile hayır demen gereken yerlerde hayır demeye başlayacaksın.
Bunun için ayrıca sana Jim Carrey’nin “yes man” filmini izlemeni öneririm 👍🏻10 Yorumla
+1 yılAferin sana!
Bende kolay kolay hayır diyemem ama bu ilişki konularında net olmak lazım.
Böyle kararsız şekilde evet dersen herkese ilerde de çok zorluk çekersin.
Bence bir an önce düşün ve o üç kişinin artılarını eksilerini düşün kim artıları varsa ona yönel ha üçünde eksiler çoksa bitir bence baş ağrısı cekmektense kafanın rahat olmasını tercih ederim.10 YorumlaBiraz mesafeli davranmaya çalış, sadece kendine zaman ayır, üçü ile de konuşmak istiyorsan bi şey diyemem fakat hayır diyemediğin için konuşuyorsan mesafeli durduğunda ya karşı taraf anlar, ya zaman geçtikçe sohbet azalır.
12 Yorumla
Soran+1 yılGayet açık anlatmışsın çok teşekkür ederim güzel yorumun için 😊
+1 yılYalnız kalmaktan korkuyor ve kendini yeteri kadar sevip değer vermiyorsun gibi hissediyorum. Önce kendinle yüzleş hatta korkularınla yüzleş ve gerekiyorsa dibine kadar yaşamaya çalış ki böyle yanlışlıklardan uzak durabilesin. Çünkü bu tarz durumlar sana ileride gerçekten ciddi zararlar verebilir. Tavsiyem kendini biraz nadasa çekmenden yana olacak. Sevgiler...
10 YorumlaYazık çok yazık, insanlar belki umut biriktiriyor, hayal kuruyor gelecek ile ilgili seninle ilgili, Unutma Birgün onların vebali karşına çıkacak hayır diyemiyorum diye de bir şey yok.
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet gerçekten vicdan azabı çekiyorum
Soran+1 yılKimse bana demedi beni istiyormusun diye hemen aşkım demeye başladılar 😔
Gizli Üye(18-24)+1 yılAhahahahh valla güldüm kusura bakma komik bir durum bende de tam tersi biriyle konuşup zamanla alışınca başkalarıyla konuşamıyorum ilk alısmadığım zamanlarda ben de aynısı oluyor ama biriyle daha sık buluşup görüşüp vakit gectikte etkileniyorsun ister istemez ve başkaları olmuyor sende biraz flörtöz ruh var demek ki yaptığın şey yakalanmadığın ve ilişki ya da ciddi bir ilişki sürdürmediğin sürece kötü değil eğer kişiler aynı yerden ve yakalanacak durumdaysan bencede kendini durdurmaya çalış aksi takdirde sadece flörtlük varsa bu doğal bir şey hayatında ciddi biri yoksa hayatını sadece bir kişiye adayarak yaşama derim yinede konuştukların olsun yarın öbür gün sectigin kişinin de senden vazgecmeyecegi ve onlarında konuşmadığı belli değil zaten onlarda konuşuyordur emin ol nasıl görünüpte nelerine şahit olduğum insanlar var bilsen şaşırsın yaptığın yanlış bir şey değil konuştukların gorustuklerin olsun hayatını bir kişiye adama benim gibi sonunda çok kötü hissedersin :)
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkız üçüne birden nasıl yetişiyorsun sjsjsj benim de bir ara bu tarz bir şey başıma geldi artık o kadar bunalmıştım ki hepsine birden yol verdim bir anda. üstünden bir yük kalktı öyle hafifledim ki sana anlatamam. Birdaha da hiç o işlere girmedim, birden fazla flört yani. En yakın zamanda hepsinden de kurtul nasıl rahatlayacaksın bu dediğimi unutma
10 Yorumla3 kişi talip olmuş bunları teke düşürmenin lazım, bunları teke düşünürken, iyi bir mesleği olan, bi evi geçindirecek düzenli geliri olanı ön plana koy, sexsi seviyorsan alet büyüklüğünde önemli, efendi olması, dünya görüşlerine önemli bazıları çok baskıcı olur, onu giyme bunu giyme der, birini tercih et diğer ikitaneyi boşuna oyalama onlarada yazık, buluşma falan oldumu oda sana bir fikir verir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBi ara internette görmüştüm. Bır kız özellikleri için tablo yapıp puan vermişti. (Boy, fizik, hobiler, maddi durum, karakteri, nasıl davrandığı vs) Sen de öyle bir tablo yapıp en yüksek puanı alanı seçebilirsin.
Bir de bence kendini kötü hissetme, erkeklerin çoğu senin durumunda ve bunun normal olduğunu düşünüyor. Eminim ki üç flörtünden en az birinin de senin gibi birden fazla flörtü vardır10 Yorumla
+1 yılHer gelen gel benimle yat dese yatıyor musun?
Eğer bu soru trol değilse senin durumun vahim
Kendine saygın yok senin, bide kimse beni yargılamasin demişsin hakaret etmediği sürece herkes istediği yorumu yapabilir bunda bir sakınca yok
Herkes seni pışpışlarsa doğru yolu nasıl bulacaksın dilerim en kısa zamanda doğru yolu bulursun yaptığının yanlış olduğunu sende biliyorsun..00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılFlört sevgili demek değildir hatta bi yerde şunu okudum:
"Flört öyle bi evredir ki seni seviyorum dese bende dersin ama birini seviyorum dese hayirli olsun dersin."
Yani ne halt olduğunuz belli değilse evetin hayirin ne önemi var a kızım a evladım.00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı. eleştiriye daima açık olmalısın bunu asla unutma !!! insan hata yaptığında birisinin bunu yüzüne söylemesi onu gerektiğince ikaz etmesi lazım, ki ders alıp tekrar yapmaması için bu yaptığının doğru olmadığının farkındasın ve öğrenildiğin de kötü cümlelerle karşı karşıya kalmamak için mazeret uydur bırak hepsini
00 Yorumla
+1 yılvay arkadaş ben bi tane bir ilişki dahi kaldıramazken 3 ne demektir :D
talipler neyse nneyde. 3 kişiyle görüşmek nedir ya. sen bence onlara bunu anlat yapılacağı onlar yapacak senlik bir durum yok :D10 YorumlaDurumun biraz erkeklere benziyor ,3-4 kızla çıkıp sonra aralarından birini seçip diğerlerine bay bay diyen tiplerden misin , kısaca yapacağın şey basit 3 erkekten hangisi seni daha iyi anlıyor ve seni mutlu etmek için senin triplerine katlanıyor ve senin hayatını kolaylaştırıyor ise onu seç diğerlerine de yol ver ne onların zamanını çal nede kendini uygunsuz bir duruma şok🤔
20 Yorumlaİyi tarafından bakalım bir flötüm var 2 flörtüm daha olsun istiyorum deseydin işin zordu.
Anladığım kadarıya sayıyı 2'ye 1'e veya 0'a düşürmek istiyorsun.
Kimseye hayır demene gerek yok. Gereksiz olanlara kimseye hayır diyemediğinden onlardan başka iki adet flörtün daha olduğunu söyleyeceksin. onlarda boşa kürek çektiklerini fark edeceğinden kendikerine yeni bir flört bulacak.
Zor bir şey değil.20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır demeyi hemen öğren bence sadece ilişki için değil hayat seni çok yorar insanları kırmamak için sen kendin çok kırılırsın
42 Yorumla
Soran+1 yılEvet hemen öğrenmem lazım hep kullanıyorlar beni 😔
Cevap sahibi+1 yılİzin verme buna insanların sana davranışlarını çoğu zaman sen belirlersin o tavizi verme
Hayır diyememekle alakası yok şıpsevdi olabilirsin gönlün bir ona bir ona kayıyor tarzında. Hayır demene gerek yok zaten biriyle o bağlamda konuşmak istemiyorsan konuşma devam etmez istiyorsan da sürer gider. Bir kişiye değer ver diğerleriyle sürekli konuşarak arkadaşlık bu diye kendini kandırma iki tarafta bunun bir yalan olduğunu biliyor çünkü.
10 Yorumla
+1 yılBence yapma bunun sebebi Red etmemen değilde flört ettiğin kişiden birini çok seviyon takıntılısın belki sana değer vermiyor diğerinden değer ilgi görünce seçim yapmakta zorlanıyorsun ama sevdiğin kişiyi de bırakamıyorsun aynısını ben yaşadım kısa bi süre 4 5 gün kadar ama sevdiğin dışındakine ilgin kaymıyor bu türlü karşı taraf için kötü çünkü tek olmak ister
10 YorumlaHayır demeyi kesinlikle öğrenmen gerekiyor çünkü zamanında ben diyemediğim için çok çektim. Bir sürü problem yaşadım. şu an belki dert olmayabilir ama ilerde başına dert açabilir. Flörtlerine durumu açıklamalısın bence en kısa zamanda, onları üzmeden.
10 YorumlaEğer flört/sevgili istiyorsanız ve birden fazla adayınız varsa, seçin birini, diğerlerine yol verin. Beğenmiyor/istemiyorsanız nasıl hayır diyemiyorsunuz, aklım hayalim ermiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızin suçu yok ki. Erkekler kız bulamıyor sanki öyle bir durum var. iyi niyetli kız kızıp kalp kıramıyor onlarda sevgili gözüyle bakıyor kıza. burada bile merhaba yazıyorum hemen arkadaş olduk sanılıyor
20 Yorumla
+1 yılHayır demeyi öğreneceksin. Hayır demeyerek iyilik yaptığını sanıyorsun belki ama aslında kötülük yapıyorsun.
10 Yorumla
+1 yıl3 ünden 1 ini seç üçün birini seçme dikkat et. Diğerlerine de soğuk davran bi bahane yarat sav başından. Bir daha da öyle yapma hayır demeyi öğren.
10 YorumlaYaş 18 tam da dişiliğinize verilen önemin tadını doya doya alacağınız dönem. Sonrasında zaten sizi gerçekten tek eşliliğe razı ettiren biri çıkacaktır. Tüm bunlar şartlanma ile değil otomatik düzelir zaten sorun etmeyin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sevgili kiz kardesim,
Hayir demek zorundasin.. bir kez dersen zaten sonu gelir.. kendini maf edersin o yuzden hepisinden ayrilabilirsin.10 Yorumla
+1 yılbazen bende böyle oluyorum çünkü karşı tarafın suçu.. insanları kırmak istemediğim için herşeye evet diyorum onların gittikçe zorlaması yüzünden. ama insanlara gerçekten ne hissettiğini söylemezsen onlar gelip senin zihnini okuyamazlar. o yüzden bence korkmadan ve sonucu ne olursa olsun (yani karşı taraf öyle ya da böyle üzülecek zaten) gidip gerçekten hissettiklerini söyle. ben yaptım kafam rahat
13 Yorumla- +1 yıl
Karşı tarafın suçu mu evlenince kocan başka karılarla konuşunca kızları suçlarsın kankam
- +1 yıl
@Siyahkadaryalnızım lan ne alaka ahshahsh
Soran+1 yılEvet ya bende artık öyle yapıcam söyliycem
Kahkaha attım 🙂 Yes Man filmini mutlaka izlemelisin
40 YorumlaSeni çok iyi anlıyorum güvenecek insan zor bu zamanda birisine bağlanmak istemiyorsun
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılİyi kalpli olmak suç olmuş🥰 aferin kırma kimseyi 3 günlük dünya kalp kırmaya değmez🌸💜💖🥰
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılzordur ama bir yerden baslamak gerek, ben de senin gibiydim hatta daha beter dedim bu boyle olmayacak. bir kere o hayir lafini kullandiktan sonra devami geliyor zaten kendine bi cesaret geliyor. insanlardan cekinmek anlamsizmis onu anladim ben de. hayir demek zor degilmis
10 YorumlaOoo kötü hissediyorsan vicdanın kapıyı çalmış demek ki yapacak bir şey yok seni vicdanın affetsin :)
10 Yorumla
+1 yılİradeni kullan seçim yap bazısına yol ver. Hepsi bu hayır 😣 demek bı kadar zor olmamalı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Engel atican hepsi bu
ya da görüşmek istemiyorum diceksin.10 Yorumla
+1 yılbişey hissetmediklerine hayır diyerek başlayabilirsin
10 YorumlaHayır diyemiyor olabilirsin ama hayatında biri olduğunu da mı söyleyemiyorsun? Sadece soruyorum.
22 Yorumla
Soran+1 yılCiddi değil ilişkilerim
Hepsine arka arkaya randevu ver buradan kalkınca şunun yanına gidicem de gittiğin yerde de ee şuradaydım onla görüştüm de erkekler kendilerinden başka erkeğin olması durumunda kıskançlık krizine giriyor sen de ben özgür bireyim beni kısıtaldın de muhabbeti kes…
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılKız olmanın avantajını kullan açıkca söyle hiç bir şey olmaz. Bende reddedememe hastalığı var de. Pek bir şey diyen olmaz. Kızlar olsa ortalığı birbirine katar.
00 Yorumla yani nasıl bi hayır diyememe biraz açar mısın? şu an halinden memnun musun yoksa teke düşürmek istiyor musun?
05 Yorumla
Soran+1 yılMemnun değilim tabi ki sanırım şu an kimseyi istemiyorum
Soran+1 yılNe gibi tavsiye
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen aynı bensin bende şu an biriyle deniycem diye girdim kıramadığım için xorla devam ediyorum soğutmayı denedim olmadı nasıl yapıcam bilmiyorum oğlan ciddi daha bir zordayım
114 Yorumla
Soran+1 yılBunlar ciddi değil
Cevap sahibi+1 yılEn azından değilmiş ben evlilik teklifi aldım aileside ordaydı red edemedim kaldım şimdi bugün bir ayrılmaya çalışıyorum senin 3 lü benim 1 taneye bedel
Soran+1 yılEvlilik teklifimi hatır için evlenilmez ama😥
Cevap sahibi+1 yılYok ya o an kabul ettim bugün baya tartıştım işte sonra kafamı dinlemem gerek dedim 7 8 saatir yazmıyor gidici gibi göndercem ya kırmadan göndermek istiyorum
Soran+1 yılAynen öyle yap yoksa istemeden evlenmek de yanlış zaten yazmamış yakın bitmesi
Cevap sahibi+1 yılYok yok önce olsa ne kafa dinlemesi felan derdi peki dedi arayıp sorması da yok yazmadıda bitiyor yani insanları kırmak bana göre değil sen 3 ünü nasıl başardın kırmak istemediğinden dolayımı
Soran+1 yılYa hiçbiri sormadı ki bana olalım mı diye direk aşkım canım demeye başladılar bende ne diyim hiçbirine bişey hissetmiyorum ki
Cevap sahibi+1 yılNormal arkadaş gibi takılıuordun anladım bir anda gelişti her şey şimdide kurtulamadın gec cvp at kısa yaz soğarla
Soran+1 yılAynen 2 tanesi bitiyor yavaş yavaş inşallah diğeri de biticek bunu erkek yapsa o kadar eleştiri almazdı ama kız yapınca öyle oluyor işte
Cevap sahibi+1 yılEleştiren lerin haddi hedabı yok bilmezlerki erkek yapsa gurur verici felan oo felan yaparlardı
Soran+1 yılAynen öyle yeride gelince gelişmişiz ileri görüşlüyüz derler özgürlük derler komik🙂
Cevap sahibi+1 yılAynen çok ileri görüşlü açıklarda kızlar a gelince bunlar işte yapılmaması gerekir vs kendileri düzgünmüş gibi benim ki durum atnış rüyayı gerçek sanma kabusa dönüşür diye😂😂bana laf etti
Soran+1 yılboş ver değmez bunlara ya gül geç en iyisi 😅
Cevap sahibi+1 yılÇeşitli insanlar ya 😂
+1 yılSenin yaptığın sevgi değil bence. Ne yapmak istediğini bilmiyorsun. Kimseye bir şey hissetmiyorsun. Aslında boşluk var içinde.
10 Yorumla
+1 yılHepsine çok değer ver kendiliğinden giderler insanoğlu iyi davranınca çabuk unutur
12 Yorumla
Soran+1 yılBu doğru
- +1 yıl
ya da 3’nü boş ver gel biz direk tanışalım Brak flört işlerini falan 😂
+1 yılÜçü ilede mutlusun demek ki 🙂
Seni rahatsız ve huzursuz eden birisi olsaydı arasında mutlaka bir yolunu bulurdun uzaklaşmanın.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver ya onların 10 tane vardır emin ol salla gitsin. Köpek milletine yapılacak en doğru hareketi yapıyorsun tebrikler.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılCok silik bir karakter yapın olduğu için yanlış anlama hakaret değil ama belli çizgileri olmayan kendini geliştirememis insanlar böyle olur
11 Yorumla- +1 yıl
Naber fıstık
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yıl12 Yorumla- +1 yıl
Sezen❤
- +1 yıl
@Coraline-0 Minik Serçe
İki tanesini engelle diyorum hayır diyemiyorsan hdhdg ilk ikisini engellemekten fayda var çünkü onları istesen üçüncü gelmezdi demi 😂😂😜
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılErkekte de var böyle 10 taneyi idare eden.. Var böyle karaktersizler..
20 Yorumla
+1 yılHayatın zevki bu zaten 3 4 30 40 fark etmez nasılsa toprak olucan bi işe yarasın zevkine bak doğru yoldasın 😉🙂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılFlörtöz birisn demekki
Doğru insanı bulsaydn hayr da derdn yüz de vermezdn demekki hicbiri senin icin ideal erkek degl00 Yorumla
+1 yılSen bana hesabını ver direk temizinden tmizleyip sana geri teslim ediyim bak bidahs yaziyolar mi sjsjdjdhdh ciddiyim bu arada
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılgunceli okudum :)
o kadar vicdanlısın ki erkekleri uzmuyorsun hepsi ile munasebetin var afferim takdir ettim :))))))))00 Yorumla
+1 yılNasıl bilmiyon başlığa yazmışın işte onun aynısını onlara yazcan kolay yolu kopyala yapıştır acıklama yapmana gerek yok
01 Yorumla- +1 yıl
Yaw vicdansızlık ne alaka abla hayır diyemiyorum dedin bende demişsin işte dedim deyebiliyomuşun demeki ozaman sende yalancısın onu napcaz 😂
+1 yılMaşallah yapacak bir şey yok o gidişle sen bir futbol takımı kurarsın o adamla Bir de çocukların oldu mu oh Ordu kurarsın Ordu al
00 Yorumla- Devamını Gör (213)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer