Kendimden büyük bir kızı seviyorum diye g. zekalı niye oluyorum?

Arkadaşlarım git kendi yaşıtlarınls ilgilen diyor SLK diyor o kız pdfl mi senle takılıyor diyor ama kız zaten benden sadece 1 yaş büyük. Boyum kısa ve yüzüm küçük gösteriyor diye bu onun mu suçu? Haksız mıyım?

Kendimden büyük bir kızı seviyorum diye g. zekalı niye oluyorum?
Cevapla