İlgisiz ne oldugu belirsiz flort bile olamadıgım o kisiyi ozlüyorum?

2. Bulusmada öpüştük 2 yıldır da tanısıyoruz ama pek konusmuşlugumuz yok en son 4 gün yazmadı bende hep bu sekilde olucaksan konusmamızın anlamı yok yazmistım o da sen bilirsin yazmistı bende uzatmadım cevap vermedim ama kiminle konussam aklım hep onda niye boyleyim unutamıyorum onu ama o opüsmeden baska bi anımızda yok sizce yazayım mı :(
İlgisiz ne oldugu belirsiz flort bile olamadıgım o kisiyi ozlüyorum?
Cevapla