Eşim buzdolabi gibi , bireysel takılıyor, ayrılmak istiyorum ama olmuyor bıktım artık ne yapmalyim?

Eşim nisanliykende evliykende buzdolabı gibiydi , ailesi desen hiçbiri bizi arayıp sormuyor , o zaman aşktan gözüm kördü hiç bana değer vermediği halde evlendim hiçbir şey bile istemedim , hiçbir özel günümüze önem vermiyor , evin isi konusunda hiçbir şeye yardım etmiyor, kendi başına film izliyor, yemek yiyor, beraber hiçbir şey yapamıyoruz, bıktım artık evli değil de aynı evin içine itilmis 2 kişiyiz sanki, ayrılmayı düşünüyorum ama aileme mahcup olmak zor geliyor. Bıktım. Keşke hiç evlenmeseydim her gün ağlıyorum, yalnızım resmen 🥺😭
Güncellemeler
1 yıl
Sakın birine aşık olup kör kütük evlenmeyin , aklınızla karar verin😭yoksa evlilik değil cehennem azabı oluyor, yalnız başıma neler yapabilirim nasıl mutlu olurum bunları düşünüyorsun
Eşim buzdolabi gibi , bireysel takılıyor, ayrılmak istiyorum ama olmuyor bıktım artık ne yapmalyim?
Cevapla