İç güzellik mi dış güzellik mi? ( dışını beğenmediğim birisine evet demeli miyim?)?

27 yıllık hayatımda onun kadar fikirlerimizin uyuştuğu anlaştığımız birisine daha denk gelmedim çevremde ki herkeste çok iyi anlaşıyorsunuz diyor buradan bir kaç kişiye de sordum (başka bir şey ) yazışmalarımızı görenler "OHA bu kadar uyumlu bir konuşma görmemiştim diyor " ergenler OHA diyor ama işte neyse yani bu tepkiler beni düşündürttü

Dışını beğenmiyorum ama uyumlu olduğumuz bir gerçek

Sizce sonradan dış görünüşünü de sevebilir miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Kız kesinlikle çirkin değil ortalama bir kız hani başkası başkası için sorsa 10/7.5 falan derim ama bana çekici gelmiyor.

İkinci bir mesele de kızdan ayrıldım ama hem kızın arada bir bana yazması hemde çevremin ondan ve uyumumuzdan bahsetmesi kafamı karıştıyor

Acaba yazsam ve konuşsak ve tekrar denesek mi diye? ama çekici gelmiyor ve gelmediği sürece olmayacak sanırım
İç güzellik mi dış güzellik mi? ( dışını beğenmediğim birisine evet demeli miyim?)?
Cevapla