İkinci bir mesele de kızdan ayrıldım ama hem kızın arada bir bana yazması hemde çevremin ondan ve uyumumuzdan bahsetmesi kafamı karıştıyor
Acaba yazsam ve konuşsak ve tekrar denesek mi diye? ama çekici gelmiyor ve gelmediği sürece olmayacak sanırım
27 yıllık hayatımda onun kadar fikirlerimizin uyuştuğu anlaştığımız birisine daha denk gelmedim çevremde ki herkeste çok iyi anlaşıyorsunuz diyor buradan bir kaç kişiye de sordum (başka bir şey ) yazışmalarımızı görenler "OHA bu kadar uyumlu bir konuşma görmemiştim diyor " ergenler OHA diyor ama işte neyse yani bu tepkiler beni düşündürttü
Dışını beğenmiyorum ama uyumlu olduğumuz bir gerçek
Sizce sonradan dış görünüşünü de sevebilir miyim?
İç güzellikte önemlidir ama, dış güzellik iç güzellikten daha önemlidir, şimdi diceksinizki gerçekten seven bir insan tipine bakmaz? Birincisi o insanı önce dış görünüşüne bakarak sevebilirsiniz, sonra iç güzelliğini anlayabilirsiniz, yani ilk baktığında iç güzelliğini nerden göreceksin dimi önce tipine bakıyoruz? Sonra ona bağımlı oluyoruz ve hangi hatayı yaparsa yapsın affediyoruz, bunuda iç güzellik zannediyoruz... Aslında bizi kullanıyorlar ama bizim aşktan gözümüz kör olduğu için bunu göremiyoruz, yani sorunun cevabı;dış güzelliğini beğenmedigin birisi ile yuva kurmak, aynı yatağa girmek, aynı yemeği yemek istemezsin knk, bu yüzden yanına yakışır birisi önemlidir🩵
metacısın ama haklısın
Tarikat
hububat demek
Cevap
8Cevap
Sence karakteri daha önemli değil mi? İç güzelliği yanii
Öyle derdim içini sevdiğim birisin dışını sevmemem imkansız derdim ama 3 ay geçti neredeyse sevemiyorum güzel gelmiyor bir türlü
Sevemiyorsan kızın vaktini alma daha fazla.. Çünkü düşüncen değişmeyecek gibii
Kızın vaktini almadım kısa bir süre sevgili olduk sonra ben bu sevemediğim durumu görüp ayrıldım ama kız aramaya sormaya devam ediyor ve ayrıldığımızı bilenler nasıl olur siz çok iyi anlaşıyorsunuz diyo kimseye bir sebep sunamıyorum kız hani çirkin de değil ama bana güzel gelmiyor
Ha o zaman tamam ben hâlâ konuşuyorsunuz sandım detay belirtmediğin için. Sen kıza yüz vermedikçe o anlar bence iletişim kurmaya çalışmaz artık seninle arayınca açma mesajlarına dönme vs..
Erkekler hep dış görünüşe aşık olur yarın öbür gün dış görünüşünü beğendiğin birini bulursun ve bu kızı bırakırsın belki
bıraktım zaten kısa süreli bir sevgililik oldu ama kız arıyor ve çevremin tepkisi beni düşündürüyor herkes bize mükemmel çift gibi davranıyor ve kızda benimle iletişimde hala beklenti içerisinde biliyorum hissediyorum
Bence kızın hayrına olur bu ayrılık
Neden?
altını doldursaydın dediğinin keşke karar vermeye çalışıyorum burada
Çünkü ondan güzel ve onla aynı derecede anlaşabildiğim bir kız piyasada yokken bile onu bırakmayı düşünüyorsun. Böyle biri karşına çıkarsa, gözünün yaşına bakmazsın sen. o kız sana daha bağlanmış olacak ve çok üzülecek.
İç güzellik diyen katmerli yalancıdır.
Hamamböceği ile beyaz kelebek bir midir? Hamamböceği görsen cıllak cıllak korkar ve tiksinirsin. Kimse kimseyi kandırmasın.
cıllak cıllak korkar mıyım sdhjsd
Dış güzellik de önemli tabi ki bunu inkar edemeyiz ama bir yere kadar karın doyurmaz yani içi daha önemlidir her zaman
Karaktere estetik yapılamıyor ama dış görünüşü doğru bakımlar ve estetik ile beğendiğin şekle sokabilirsin
Sevdiğini olduğu gibi sevmek nerde kaldı? Estetik mi diyeceğim gerçekten? Sevdiğim ruhu istediğim bedene tıkmaya çalışmak gibi bir şey oldu bu
Kanka tipini beğenmedim ama kafalar uyuşuyor demişsin ondan dedim yani dış görünüş değişir spor yaparsın, bakım yaparsın, estetik yaparsın ama karakter değişmez
Haklısın ama sorun şu ki sporluk bir durumu yok 50 kilo kız yani kız çirkin bile değil ama çekici gelmiyor
Hahaha bu ne alaka şimdi küçük kardeşim 😅
Öylesin. Adriana Lima bile ilgini çekmez senin
yalan mı söyliyim çekmez 😅 ben düz saçlı böyle düz yüzlü kızları sevmiyorum ya da rusları falan. Etnik yüzlü yanaklı yuvarlak yüzlü veya kıvırcık saçlı kadınlar bana çekici geliyor
Tamam sipariş verelim o zaman göndersinler
..
Aşk olsun onu mu dedim ben 🥺
Kıymet bil, ayağına gelen kısmeti tepme diyorum sonra pişman olursun diyorum
Ama yorumlara baktın mı herkes bırak demiş gibi bir tek sen farklı görüştesin? Ya sevemezsem kıza yazık değil mi? Ona "güzelim" derken aslında öyle hissetmeyerek söylemem belki başta fark etmeyecek ama sonra o güzelimin altının boş olduğunu anlayacak?
bütün fikirlerinizin aynı olması bu kadar iyi bisey değil çok sıkıcı bi ilişki olur
aynı değil ama uyumluyuz
Başta sevmediysen sonradan da olmaz karşıdaki insanın da kalbi var unutma
Sanırım başta sevmeyince olmuyor gerçekten
Hakkınızda hayırlısı olsun diyorum (LÜTFEN HER ZAMAN KARŞI TARAFIDA DÜŞÜNELİM 🙏🏻)
İlk başlarda öyle olur sonra gerçek yüzünü görürsün güvenme hemen
Ailesini çevresini biliyorum öyle sadece iki kişinin olduğu bir ilişki gibi düşünme
Öyle diyenler ayrılıyor genelde
İkisini de ara brom. Tıp. ortalama üstü olsun sana hitap etsin yeter. Ic guzellikte max olmasi lzm
Kanka tipi ortalama bu arada yani kadın aga çok çok güzel değilse ortalama hepsi ama ben sevemedim bir türlü anlayamıyorum acaba içimde ki garip bir inat mı?
Çekici gelmiyorsa boş ver. Oyle güzellik degil de sana kendisini Çekici yapabilmesi önemli
Haklısın gelmiyor bıraktım zaten ama kız arada sırada kendisini hatırlatıyor yazıyor bana vs. o zaman bi acaba diye düşünüyorum
Başkasına yaz. Başkası yok diye bosluktasin
Dış güzellik geçicidir ama yinede karar senin tabii
dış güzellik
Oha sensin
İç güzellik kral. Pelinsular yolda bırakır
yolda kalmiyim diye sevmediğim arabayla mı yola çıkayım?
Seversin zaten diş değil iç önemli
3 ay oldu sevemedim
Ben evet dedim pişman oldum
evli misin şu an? nasıl bir pişmanlık
Tipte kötü belki karakter iyidir dedim ama karakter tipten daha kötü çıktı
Hmm karakter kötüyse bilemem
İç güzellik tabiki
Kalbini dinle
Kalbim çoktan ayrıldı
Dış fizikli olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?