
Sayın flört gurularını soruma davet ediyorum. Engin bilgilerinizle milleti aydınlatınız lütfen. :D

Sayın flört gurularını soruma davet ediyorum. Engin bilgilerinizle milleti aydınlatınız lütfen. :D
Hiç kimseyle flört etmediğim için böyle bir derdim yok. Ayrıca flört nedir? Boş beleş işler onla bunla her haltı yiyip ötekine berikine aşkını ilan etmenin modern ismi. Kısaca böylelerine kaşar diyoruz...
Biriyle konuşurken flört ettiğimi fark etmek, genellikle hem kendi davranışlarımı hem de karşımdaki kişinin tepkilerini gözlemlemekle başlıyor. Öncelikle, konuşmanın tonuna dikkat ediyorum. Eğer konuşma, normal bir sohbetten daha fazla ilgi ve sıcaklık içeriyorsa ve daha fazla kişisel konulara kayıyorsa, bu genellikle flörtün bir işareti oluyor. Kendi davranışlarımda, daha fazla gülümsediğimi, esprili olmaya çalıştığımı ve belki de sıkça göz teması kurduğumu fark ediyorum. Bunlar genellikle karşı tarafa olan ilgimi ve pozitif bir enerji vermek istediğimi gösteriyor. Ayrıca, karşımdaki kişinin söylediklerine daha dikkatli bir şekilde kulak verdiğimi ve onları daha iyi tanımak için sorular sorduğumu fark ediyorum. Karşımdaki kişinin tepkileri de önemli. Eğer o kişi de gülümsüyor, sık sık göz teması kuruyor ve benimle konuşurken rahat görünüyorsa, bu genellikle karşılıklı bir flörtün işareti olabilir. Konuşmada hafif bir heyecan veya enerji artışı da dikkatimi çekiyor. Ayrıca, karşı tarafın benimle ilgilendiğini hissettiğimde, örneğin bana kompliman yaptığında veya beni daha iyi tanımak için sorular sorduğunda, flört ettiğimizi anlıyorum. Benim, flört ettiğimi fark ettiğimde, hem kendi davranışlarımda hem de karşımdaki kişinin tepkilerinde bir sıcaklık ve karşılıklı bir ilgi hissediyorum. Bu durum, genellikle sohbetin normal bir dostane konuşmadan farklı bir hale büründüğü anlarda belirginleşiyor.
Böyle süzülesim geliyor ya da karşı taraf böyle böbürlenerek vs konuşunca 😂
Biz bilmeyiz o işleri yeğen 😂
Demeeee jdjd
Cevap
9Cevap
Sabah günaydınımızı eksik etmiyoruz, gün içerisinde biraz yazılı biraz sesli konuşuyoruz, ufaktan kıskanmaya başlıyoruz ve geceyi güzel temenniler ile kapatıyor isek artık flört ediyoruzdur..
ben kimseyle flört etmiyorum.. bir kadınla konuşuyorsam zaten arkadaşımdır ve samimiyet kurmuşumdur.. eğer ki ilk kez tanışıyorsam da mesafeli bir şekilde konuşurum.. aşk ya da başka beklentim olmaz
Biriyle konuşurken flört etmem, açık açık senden hoşlanıyorum demesi lazım ahsh
Dürüst olmak şart gerçekten de. :/
Ben bana yürüyorsan bak açık açık söyle ben biraz salağım anlamam derim dndn
En temizi. Net olunmalı :D Nice flörtler heba oluyor bu yolda
@etipufflezzetli sende canım artık 🤣🤣 ölelim biz
Ben canım mı 🤣
Ben slaksam mi yazdım dndndn
🤣 🤣 Heee beğenmedin mi
Slağım ben biraz 🤣
🤣 🤣 Yalan işini beceremiyorsun sen hiç inandırıcı olmuyor
https://tenor.com/dxRMQUGhS9m.gif şu sırıtma varsa ve trip atıyorsam o iş flörttür jsjxns
Olmazsa olmaz hareket diyorsun :D
Altın hareket o, olmazsa olmaz😸
İletişim önemli. Sürekli iletişim halindeysen. Ve bunda ufak ufak cilveler katıyorsan. Evet.
Herkes herkesle o kadar samimi o kadar yakın konuşuyor ki ben anlamıyorum... kibar mı davranıyor flört mü ediyor anlamıyorum bana davrandığı gibi bi başkasına da ayni sekilde davranırsa zaten uzaklaşıyorum... sonra adım dengesize çıkıyor jsjsjsj
Etmiyorum, herkesle samimi samimi konuşuyorum zaten, varsa bir şey gelsinler direkt söylesinler, oluru varsa bir şeyler olur zaten.
Konuşmalarını hareketlerinden anlaşılır. Ben kimseyle flört etmiyorum normal arkadaş olarak davranıyorum. 😃
normalde direkt karsilikli olarak hisler soylenmeli bence, flort ediyorsam anlamam karsi tarafta bir his yoksa veya bende bir his yoksa
Flört saçma geliyor bana. Tanımak istiyorum derse biri eğer açıkça işte o zaman başka yere evrilir durum. Yoksa arkadaş olarak kalır.
Gece ilerleyen saatlere aksayan bir konuşma varsa flörttür bana göre
Fark etmiyorum ya. Ben hâlâ eski kafalıyım. Flörtten anlamıyorum. 🤣
İçimde ilgi varsa ve onda da bunu hissedersem
Knk gibi konuşuyorum ben hep sfdfd ben bile ya şimdi flört müyüz kanka mıyız diye sorguluyorum
Flörtlük bana göre değil direkt söylesin senden hoşlanıyorum diye
Öyle durum olunca açıkça hoşlandığımı söylerim. Ama gerek kalmadı bu zamana kadar.😂
Beğendiklerim benide beğenmiş olur genelde. Bu konuda şanslıyım flört çabasına gerek kalmıyor💅🏻😄
öyle şeymi olur canım tövbe flört filan haram
Yvşak yvşak konusuyorsak, sürekli gülüyorsak iltifat ediyorsak sarılıyorsak
karsilikli iltifat begenme falan hissediyon bi sekilde
Flört nasıl edilir hiç bilmem 🤷🏼♀️
Karşılıklı bir şeyler oluyor işte hafiften 🤣
Flört etmem ki neyi farkedeyim.
Kimseyle flört etmem türküm ben
Bilmem ki o işlerden anlamıyorum.
Ne bilim ben.
Anlaşılıyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?