Bir insanı enerji alanımdan nasıl çıkartırım? o insan hiç varolmamış gibi nasıl davranırım? başına gelmiş biri varsa yazabilir mi?

Eski sevgilimle aynı sınıftayız maalesef ama bu önemli değil sadece onu gördüğümde artık hiçbir şey hisetmek istemiyorum

Umursamaz o sanki yokmuş gibi hiç varolmamış gibi davranmam için ne yapmalıyım

Nasıl yapabilirim yani

Bunu yapabilmiş kızlar/erkekler nasıl yaptınız yardımcı olabilir misiniz

Bana yaptığı saygısızlık yüzünden nefret ediyorum onu hala azcık da olsa seviyorum ama artık böyle hisler hisetmek istemiyorum ne nefret ne sevgi ne de şefkat

Bir insanı enerji alanımdan nasıl çıkartırım? o insan hiç varolmamış gibi nasıl davranırım? başına gelmiş biri varsa yazabilir mi?
Cevapla