Sevgilim 193 boyunda, ben 162 boyundayım, onun yanında çocuk gibi duruyorum ve o yüzden de ayrılmak istiyorum. Sizce, haklı mıyım?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Boy farkı yüzünden ayrılmak istemeniz kişisel bir tercih. Eğer bu durum sizi rahatsız ediyorsa, ayrılın. Ancak, ilişkinin temeli, sevgi ve saygıdır; fiziksel özellikler değil.
Cevap
11Cevap
Uzun olsak yaranamıyoz kısa olsak dalga geçiliyoruz ortalama olsak yine suç siz ne istiyorsunuz tam olarak?
Hayret. Normalde kızlar kendisinden uzun boylu erkekleri tercih eder. Böyle bir soruya denk gelmek beni şaşırttı.
Uzun boy sevdanız artık ayrılığa dönüşmüş sizin için max 1.8 olmalı
Boyu yüzünden ayrılıyorsan zaten hiç sevmemişsindir
Topuklu ayakkabilar tercih edebilirsin spor klasik vs
Ayrılman çok saçma olur. Sonuçta boyun hiçbir önemi yok. Ve çoğu ilişkide erkek genelde uzun oluyor zaten. Öyle her uzun olanla ilişkiyi bitireceksek vay halimize.
Şu kızları anlamak imkansız a. Uzun olsan bir dert, kısa olsan bir dert.
Bence çok haklısın bacımsu aranızdaki cm farkı bu ilişkinin çıkmazı olmuş
Ayrıl evet ben 185 ajhaha
Abla o çocuğu bana yolla bir zahmet
Gün geçmiyor ki kadınların saçmalıkları bitmesin
Haklısın aga
Keyfin bilir.
Haksızsın.
Ayrilll
Kendi tercihin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?