Sevgilimin boyu çok uzun olduğu için ayrılmak istiyorum. Haklı mıyım?

Sevgilim 193 boyunda, ben 162 boyundayım, onun yanında çocuk gibi duruyorum ve o yüzden de ayrılmak istiyorum. Sizce, haklı mıyım?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin boyu çok uzun olduğu için ayrılmak istiyorum. Haklı mıyım?
Cevapla