Sevgilimin boyu kısa, ve bu yüzden ondan soğuyorum, sizce ayrılmalı mıyım?

Benim boyum 1.88 ve onun boyu 1.63 malesef annemin onu sevmesi yüzünden onunla sevgili oldum ama çok pişmanım onun boyu bana çocuk gibi geliyor bu yüzden ona karşı birşey hissetmiyorum kısacası keşke en azından 1.68 den uzun olsaydı.
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu şu şekilde düşünebilirsiniz. Benim kız kardeşimde benim gibi uzun boylu ve ona talip olan fitness şampiyonu çokta kültürlü zengin bir adam onu boyu uzun diye istemedi. Adamda o kadar uzun boylu değildi 1.74 dü. Herkesin çok sert kriterleri olur boy konusunda… [ ]
Sevgilimin boyu kısa, ve bu yüzden ondan soğuyorum, sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla