Neden her tanıştığım erkek aynı ben neyi yanlış yapıyorum?

Her hafta başkasının koynundayım hepside bana yardık etmek istiyor güya işte me bileyim benimle kal tam ideal kızsın ama düşünce biçimini değiştirmen gerekiyor falan diyor

çok naifsin eğlencelisin güzelsin benimle kal clube falan gitme alkol içme benimle doğru yolu seç diyorlar

artık baydı her duyduğumda heeeee diye geçiririm içimden ama belki sorun bende olabilir

güven sorunum var vw bağlanmayı sevmiyorum o yüzden onlar beni bırakmadan ben onları bırakayım düşüncesindeyim

Neden her tanıştığım erkek aynı ben neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla