Erkek arkadaşım var ama bizi birşeyler yıprattı?

Bu süreç benimle bağımsız kendisi tarafından yipratildi ilişki. şu an ilişkide son gözlem zamanindayim, bı anda bitiremiyorum ve bu süreçte aklıma eskiden konuştuğum ama sevgili olmadığım biri vardı o geldi, ilk zamanlar flortumsu konuştuk ama sonra arkadaştık yani kimse kimseye asla açılmadı , yinede ilişkim var diye engellemiştim, ama son zamanlarda aklıma geliyor neden bilmiyorum yazsam kendimi yoklamak adına da iyi olur belki ama kotu bişey mi yapmış olurum arkadaşca yazsam ne düşünüyorsunuz... Suanki konumum o kadar zor ki..

Güncellemeler
1 yıl
--
Erkek arkadaşım var ama bizi birşeyler yıprattı?
Cevapla