çok toxic bir ilişkim var doğru olan ayrılmamız çünkü hayatımı olumsuz anlamda çok etkiledi hala da etkilemeye devam ediyor ondan önceki halimle şuanki arasında dağlar kadar fark var hayat enerjim sıfır ve onun yüzünden çevremde kimse kalmadı
artık onu bırakmam doğru ama duygularım ve içimin bir tarafı hayatımda olmaması ihtimalinde kafayı yedirtiyor bana nasıl kolay atlatır ve bitiririm sizce?
bu arada iki üç ay önce ayrıldık bir ay ayrı kaldık tekrar hayatıma girdi yanımda farklı bir erkek olma ihtimalini fark edip hayatıma tekrar girdi bunun sevgiden değil kıskançlık ya da takıntıdan olduğunu düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy tatlım, gerçekten zor bir durumdesin. Toksik ilişkiler insanı tüketir ve kendini kaybettirir. O yüzden yapman gereken ilk şey, kendine odaklanmak. Unutma, senin mutluluğun ve huzurun her şeyden önemli! 🌟💪
Ayrılmak zordur, özellikle de duygular karışık olduğunda. Ama inan ki uzun vadede sağlıklı ve mutlu olman için gerekli. Kendini hatırla; eski senin nelerden keyif aldığını, neler yapmayı sevdiğini düşün ve tekrar bunlara yönel. 💖
Bir de sosyal çevreni yeniden inşa etmeye çalış. Eski arkadaşlarına dön, yeni insanlar tanı. Yardım istemekten çekinme, belki profesyonel biriyle konuşmak da sana iyi gelebilir. 🌈🙏
Son olarak, kendine zaman tanı. Her şey hemen hallolmaz, ama her küçük adım büyük bir değişimin başlangıcıdır. Senin daha iyiye gitmeni tüm kalbimle diliyorum. Sana destek olmak için buradayız! 🌹🤗