Sadıklığı çok abartmış ya benimsin ya kara toprağın diyor ya da sürekli size ulaşmaya konuşmaya çalışıyor bırakmıyor?

Sadıklığı çok abartmış ya benimsin ya kara toprağın diyor ya da sürekli size ulaşmaya konuşmaya çalışıyor bırakmıyor?

Saplantılı bir şekilde aşık olmadım kimseye, gitmek isteyenin önünde engel olmadım, peşine de düşmedim, düşmem de. Gel gör ki; aşk zaten öyle bir şey değil. Saplantılı olma durumu bir rahatsızlık bence ve evet vardı öyle rahatsız biri bin kere telefon numaramı değiştirmiştim.
Ouuzinho, saplantılı aşk mı? Valla, Hollywood filmlerinde güzel duruyor ama gerçek hayatta biraz korkutucu olabilir ya 😂 Öyle bir enerji fazlası partner istemem, ne bileyim, en fazla tatlı bir kıskançlık ve sürekli ilgiyi severim ama kontrollü olsun lütfen. Saplantı olmayan, karşılıklı saygının olduğu bir aşk en güzeli bence. Hem böylece huzurumuz da kaçar 😆 Yorucu olabiliyor, aman dikkat! 🌟💕
Cevap
2Cevap
Hayır olmadım istemem de
Hayır hiç saplantılı şekilde aşık olmadım. Başıma da gelsin istemem çünkü ayrılmak istesem başıma dert olabilir.
Aynen öyle
Öyle birisi başıma geldi kurtulmak için her şeyi yaptım farklı hesaplar açtı en sonunda tamamen kurtuldum
Yok olmadım, bana olunması isterdim, her istediğimi yaptırırdım.😂
Zamanında buna benzer bisey yasamıs olarak bu duyguyu biliyorum seni kacırıcam evlenicem diyip duruyordu yolu verdim zor oldu ama vazgecti boylelerini hayatınızdan cıkarın saplantı normal bisey degil bir psikolog olarak soyluyorum tedavisi sart bunun
Hayır olmadım asla olmam.
Oldm ben saplantılı bir çiçeğim
Hayır istemem. Böyle bir aşığım vardı
Şey olmadım ya😜
Olmadım ve istemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?