Selam🤞
#Senin kalbinde tekrardan kelebekler uçuşturacak karşı cins özellikleri 🙄ula var mı öyle bi babayiğit

Selam🤞
#Senin kalbinde tekrardan kelebekler uçuşturacak karşı cins özellikleri 🙄ula var mı öyle bi babayiğit

Her şeyden öte hayata bir bakış açısı olması gerekiyor. Yani ot gibi insan sevmiyorum. Bilgili, görgülü, sevecen ve merhametli olması lazım. Empati duygusunun yüksek olması tercih sebeplerinden birisidir benim için.
Güzel kriterler
- 1.60 ile 1.65 cm boyda olan, kilolu olmayan.
- Asosyal olması
- Parayı amaç değil araç olarak gören ve sevgiye odaklı bir aşk isteyen.
- Yenilikleri seven ve değişikliklerden hoşlanan.
- Gratis ve Watsons'ta saatlerce beraber gezmemiz ve benden fikir istemesi
- Video oyunları, teknoloji ve korku filmlerine ilgisi olan
- Fazla kıskançlığı abartmadan karşı tarafı boğmayan bir karakteri olması
- 37 numara ayakkabı giyen ince ve beyaz ten bakımlı ayakları ve elleri olması
- Yengeç burcu olmaması
- Dominant bir ruha sahip olması
- Sarışın ve renkli gözlü olmayan
Zerafeti yerinde olan her kadın ilk bakışta dikkatimi çeker. Bunu özetle kıyafet, duruş, toplum içindeki hareketler, karşı tarafa davranış biçimi ve düşünce yapısı olarak sıralayabilirim.
Tanıdıkça saygı, anlayış, güven, sadakat, aidiyet enerjisini alabiliyorsam, o kadının beni heyecanlandırmaması için bir neden yok. Geri kalan tüm değerler önemini yitirir. İnstagram takipçi sayısı, banka hesabı, sosyal çevre, iş yerindeki statüsü gözümde zaten değersizdir.
Yaşadığımız dönemdeki kültüre ait bir kadınla zaman geçirebilirim ancak zerafeti yerinde bir kadın her zaman ayrıdır.
Ya bu yazdıklarımızın hepsi boş çoğu zaman tercihlerime zıt kişiler denk geliyor. Başka bir davranışından enerjisinden hoşlantı oluyor. Genel olarak kişiliği oturmuş olması gerekir. Özenti görgüsüz aklı beş karış havada birisinden çok hoşlanmam. Egoist , ukala ve umursamaz olması soğutur sevmem. Fedakar, sadık, ilgili ve pozitif enercili olması cıvıl cıvıl olması ilgimi çeker.
Çok güzel kriterler
Mesela sevgi, saygı, sadakat klasik zaten olması gereken özellikler ilişkinin nefesi gibi bir şey
Aynen shdgf
Zaten durumumuz tam da bu dhfhgh
Bilmiyorum:( :(
Vardır bir yerlerde nasip beee :( :(
Orası bilinmiyor fjgjj
😀😀
:( :( :(
Bugün benim modum düştü o yüzden sıcaklar nedeniyle
Neyseki tokum dhfhg
Evet djfjgh
Olur sfsdd hangi konuda istiyorsun soruyu
Cevap
41Cevap
Sadakati olmalı. Dürüst olmalı
Olgun bir kadın olmalı ve anaç özellikleri olmalı elbette
Olgun olsun , vicdan ve merhamet sahibi olsun , sadık olsun , dürüst olsun. Yeterli yani çok bir şey istemeyiz. Bir rüya içinde bir yaşamdayız. Mutlu olmak için mutlu etme kavramını kendimize yol bildik. Uyurken gülümsemek varken , uyku içinde ecel teri dökmek istemem.
Güzellik olmasa da olur diyemem çünkü yalan sevmiyorum 😄 Bunun yanı sıra, bana samimi, dürüst, sadık, güvenilir, sevgi dolu, saygılı, anlayışlı, huzur veren, becerikli ve her daim yanımda olan ve ondan başkasını düşünmediğim biri olmalı.
Bunlar güzel, olması gereken özellikler şöyle bir düşündüm veee çok bir şey istemiyorsunuz arabacı devam shdhghj
Rica ederim 😌 arabacı 🤞😀
Kelebeklerle işimiz yok ama 3S1F1G kuralım var:
Bir tanesi bile eksik olamaz bir de tabi ki kafa yapımız uyuşuyor olmalı. Sonra bunlar.
Bunlar zaten olmazsa olmaz
Fazlasında gözümüz yok
Aynen katılıyorum
Dolandırıcı olmasın, açgözlü olmasın, görgüsüz olmasın, eğitimsiz-kültürsüz olmasın, şişman olmasın, bakımsız olmasın, zekası düşük olmasın, kezban olmasın.
Çok doğru
Vefakâr kalbi güzel değer nedir bilen merhametli iyimser dürüst sadakatlli
Dünyanın ölümlü olduğunu bilen
Evlilik nedir bilen hayat arkadaşlıgı nedir bilen
Kesinlikle
Nefes alsın yeter 😂 artik kriterlerimi düşürdüm helal süt emmiş olması şart değil mama ile beslenmişte olabilir 😂
Haklısın abla😍
🤗🤗🤗
🤗🤗🤗
Komik, merhametli, dürüst, ince fikirli, cömert, nerde ne yapacağını bilen, kötü alışkanlıkları olmayan, bakış açısı farklı biri
Güzel özellikler
Sadık, güvenilir, saygılı, cesur, nerede nasıl davranması gerektiğini bilen, konuşması hoş, giyimi zevkli, ortak ilgi alanlarımız olan, mert, merhametli, sorumluluk sahibi ve güzəl gülen birisi olması.
Bu saatten sonra benim kalbime girilmez artık ya çok sıkıcı
Niye öyle olduk ya :(
İnanki yaşla alakası yok
Efendi, kibar, ayran gönüllü olmayan, net duruşlu olsun
Kesinlikle 😍
Eğlenceli, pozitif olsun yeter 😍😂
Çok önemli bu
Kesinlikle öyle 😀 aşağı çekiyor o tip insanlar hayat zaten yeteri kadar zor mümkünse uzak dursunlar
😀🤞
Kalbinin iyiliği karakteri dürüst olması benim için en öncelikli şeydir, bir de dış görünüş olarak kendine iyice bakması sevmesi gerekir fazla kilolu birisi ile asla yapamam
Kriter sayardım ama her ne kadar kriterlerime uygun olursa olsun yine de kalbime giremeyebilir yani kalp ısınmayınca olmuyor maalesef
Zeki ve anlayışlı olmalı, mizah anlayışı olmalı, beraber sacmalayabilmeliyiz, adrenaline açık olmalı.
Enerjisi yüksek olmalı, kedi sevmeli hayvan sevmeli ve bana olan ilgisini de göstermeli. Bunlar yoksa ben de yokum
Hepsi aynı olduğu için kalbime kimse giremez. Belki birgün annem gibi birini bulursam ona hem kalbimi hem kalan ömrümü feda ederim
Güzel fizik bakımlı temiz vücut yüksek libido fantezilerle dolu olması güzel seksi giyim dürüst samimi sadık aciksozlü olması
Açıkçası pozitif olsun çözümcü bir yapıya sahip olsun en önemlisi de vefalı olsun başka bir istediğim yok
Kibar, efendi, g"tü başı ayrı oynamayan, kararlı, dürüst, sadık.
Kırmaktan incitmekten korkan derin duygulara sahip bir hanımefendi olmalı
Olgun, dik duruşlu, ne istediğini bilen, kendi ayakları üzerinde dura , koca delisi olmayan
Enerjik, nerede ne konuşacağını bilen, temas seven, beni dinleyen birazda güzel olsun tabi 😄
Kendi halinde sessiz sakin duygusal ama aglak değil işine gücüne bakan içe dönük
Benim yerime Neşet Ertaş söylesin..
https://youtu. be/LpusSb6d08o? si=7OOzqbXWtAQvmczg
Sevgi dolu olması, gözlerimin içine bakarken gülümsemesi yeter. Çünkü zaten ilgim onda.
Kendi olsun, güveneyim yüzde yüz tamam.. Karşılıklı duygu varsa vardır zaten✔️
dürüst sadık sevecen ciddi he bide beni dinleyen biri olsun derdimi anlata bileyim
ilişkiyi ayakta tutacak kadar dominant olması kesinlikle
Eğlenceli pozitif enerji saçan komik olmalı efendi olmalı
Zeki, espiri kabiliyeti iyi, sempatik olmalı
Net, ne istediğini bilen, güvenilir birisi kendisi :D
Zeka olmalı , kendine bakmalı düzgün fizikli olmalı
Ben gibi biri olmalı
istekli çok istekli cadı zalim kalpsiz anlayışsız olmamalı
Saygılı, güvenilir, hanım hanımcık egosuz olmalı maçoluk var hafif bnde gözüme batacak hareketler yapmamalı
En son togg a girdi o babayiğitler🤣
😀😀😀
Organ olyına girmezler, kalpmiş dalakmış böbrekmiş, sanmam🤣
Yanyana çocuk dahi olabileceğiniz insanları sevin derim.
Dusunceli karakterli sesi doğasi insani etkileyen falan
Sadık, anlayışlı ve eğlenceli olsun yeter
İşi zor kolaylıklar diliyorum
zeki merhametli tutkulu
Samimî. Saygılı.
Allah korkusu olsun
İlgili, dürüst, sadık
Saygılı ve sadık olmalı
Fotoğraftaki esmer güzeli yeterli
Ben boğa burcuyum 😀 özelliklerini taşıyorum
Olgun olsun
İsabellam 😍 kesinlikle öyle
Şefkatimm 😘😍
😘😘😘😘
Sadık ve eğlenceli, anlayışlı biri olsun
Doğru, dürüst, mütevazı ve gösteriş sevmeyen.
Memeleri büyük olsun yeter agsshshh
Yalancı olmasın
Giremez
Karşı cins olmak zorunda mı
Çok uzun
Edepli olmalı.
Erkek gibi olmalı
var #net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?