Kız arkadaşınızı-eşinizi koruyabiliyor musunuz?

Yaşım 18, ben artık dışarda kendimi koruyamıyorum. Çok fazla sapık, yavşama derdinde olan erkek var. Ne derece sert çıkışsam, asla pas vermesem bile, dışardan elimden geldiğince soğuk gözükmeye çalışmama rağmen böylelerinden kurtulamıyorum. Rahatsız edip korkutmakta ısrarcılar ya. Ben artık baş edemiyorum gerçekten. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Polise birini söylersin diğerini söylersin ama her arayanı her rahatsız edeni de söylersem ohooooo. Napıcağımı bilmiyorum. Bazen sırf bunun için de olsa dışarıda olduğum her anda yanımda olabilecek bir erkek arkadaş mı edinsem diyorum ama.. her erkek de korumayı bilmiyor ki :((

Kız arkadaşınızı-eşinizi koruyabiliyor musunuz?
Cevapla