- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılYalnız başına kamplara giden biri olarak söylüyorum, kimsenin eksikliğini hissetmiyorum lakin beni saracak bir çift kol için hiçbir zaman hayır da demedim
083 Yorumla
Soran1 yılBen helal yoldan istiyorum😃
- 1 yıl
Bu haram yol mu :)
Soran1 yılSrni saracak kollara hayır demediysen evet. Nikahlın değil
- 1 yıl
Sarılsın işte nikah ne alaka
Soran1 yıl🙄🤦🏻♀️
- 1 yıl
Anlamadığım şeyi söylüyorum samimi şekilde , sarılmanın nesi ayıp veya gunah?
Soran1 yılEğer müslüman isen yabancı erkek ve kadın birbirine namahremdir yani dokunamaz sarılamaz.
- 1 yıl
Yanlış anlama sakın , gerçekten bu kadar ince detaya odaklanan var mı veya sen?
- 1 yıl
Bu arada yukarıdaki kısmen ironiydi, imam hatipte okudum bende
Soran1 yılBen odaklanıyorum beni ben ilgilendiriyor. Tabi aynı hassasiyette biri..
Soran1 yılVay seni imamhatipli dkfm
İmamhatiple ilgisi yok ya kişiye bağlı yaşamı- 1 yıl
Ya imam hatip gibi bir okulun Allah belasini versin başkada birsey demiyorum
- 1 yıl
Bu ülkenin gençlerinden tut yaşlısına kadar kim kötü durumdaysa sebebi bıyıklı hacı hoca taifesi
Soran1 yılHer tarafın iyisi köyüsü var, akıllı olmak lazım
- 1 yıl
Umarım dediğin gibidir ve bir gün iyilerini görürüm
Soran1 yılGörürsün, niyetini halis tut
Burcun ne- 1 yıl
Heh haci hocaları savunur burcun ne diyor shshshsh Aslan
Soran1 yılHahahah ne alaka ya Aslansın he beğenme hiçbişeyi ckfk
- 1 yıl
Allah aşkına meraktan soruyorum , burcun nedir?
Soran1 yılAslan🤣🤣🤣
- 1 yıl
Hehhh çivi çiviyi söker hayırlı işler
Soran1 yılHahahah ne güzel işte
- 1 yıl
Yok sen hacı hocaları seviyorsun hiç güzel değil😂😂
Soran1 yılHahahahah ben doğruluğu seviyorum
- 1 yıl
Lider ruhlu biri bulunduğumuz dönemde hiçbir hacıyı izlemezzzz
- 1 yıl
Hepsi garip sakallı , yarim beyinli insanlar
Soran1 yılTam beyinli olanlar kim
- 1 yıl
Türkler 😎 ama hacı hoca olmayanlar
Soran1 yıl😃😃 Kuran sünnetizgisinden şaşmayanlar
- 1 yıl
Yanlış anlaşılmasın muslumaniz elbette ama bu hacılar hocalar ile gençler kirleniyor , canım canım bilgiler ile insanları dinden soğutuyorlar. Dergaha giden çok yakın akrabalarım var dergaha gelmeyen cennete giremez bile diyorlar
Soran1 yılBen hata yapan olur diyorum akıllı olmak lazım. Din iman Allah a.. cimri zenginlerden soğumuyorsa kimse zengin olmaktan vazgeçmiyorsa bu da din ve herkes mükellef doğrusunu araştır kuran sünnete aykırı olmayan ilim ehlini dinle elinden geleni yap geç kenara
Soran1 yılNeden sustun aslanım🦁
- 1 yıl
😂😂 gerçeklerle yüzleştim sayın hocam
Soran1 yıl🤣🤣🤣🤣 şu an şoklardayım. Bir aslan olarak srni en iyi ben anlarım. Haklısın deseydin bari dkdm
- 1 yıl
Aslan olduğun için dişi daha baskın , tartışmaya girmekten korktum sbshshs
Soran1 yılHahahaha neeeee bunu kabuk etmem
- 1 yıl
Geç o işi ağırlığını fizandan hissederim 😉
Soran1 yılAslanı aslan kaldırırdı hani niye kaçıyon dkdndk
- 1 yıl
Shshshs disi ağır basıyor ondan :) sen beni döversin. Onu da geçtim konuşmama bile fırsat vermezsin 😂😂
Soran1 yılHahahahahne alaka yav abarttın sen de. Savunabilsen şimdi susmazdın. Aslan tanıdığım erkek vardı bişey desem sürekli eleştiri hep o haklıydı tam egoist aslandı dkdj
- 1 yıl
E tamam bende öyleyim ama burcunun aslan olduğunu demeseydin keşke shshshs
- 1 yıl
Aslan-Aslan = nükleer bomba
Soran1 yılHahahahah hadi göster aslanlığını aslanım dkdj
- 1 yıl
Gösterdim :)
Soran1 yılYok göstermedin. Neyse geri çekildn madem napalım fkfjf
- 1 yıl
Olur mu öyle şey , geri vites bizde yok. Bir aslan kendini haklı çıkartana kadar konuşur 😎
Soran1 yılHadi konuş fkfmf. Bana hak verdin brnim yanımdasın aslanım
Soran1 yılAy aslan erkeği bu kadar sıkıcı mı ya. Aman yarabbi
- 1 yıl
Kimmiş bana sıkıcı diyen shshshs telefon geldi de
- 1 yıl
Şimdi hacı hoca taifesini açmazsan konuşma olur onu açarsan yarıda kapanır 🤣🤣
Soran1 yılHahahah ben açmıyorm sen açıyosn dkdj
Soran1 yılLa buldn karıyı kaçtın
- 1 yıl
Yok ya , 1500 tane şeyle uğraşırsan böyle oluyor işte shshsh günaydın
Soran1 yılTabi tabi dkdkd
Günaydın- 1 yıl
Yok be shshshs cidden başım belada
- 1 yıl
Daha şimdi oturdum yani shshshs
Soran1 yılTövbeler olsun ne oldu dkdjdj
- 1 yıl
İş güç yoğunluk nolsun , enerjim kalmadı :(
Soran1 yılAy bu mu başının belada olması
- 1 yıl
Hee demesi kolay gel bi uğraş o kadar insanla sonra göreyim seni
Soran1 yılİnsanlarla uğraşması çok zor ya.. boş ver uğraşma
- 1 yıl
Hehh özlü söz geldi shshshsh
- 1 yıl
Ne büyük gam 😂😂
Soran1 yılHahahahahaha sanki bizim etrafımızda insan yok
Kimseyle uğraşılmıyo ckf- 1 yıl
Senle de uğraşılmaz shshsh
Soran1 yılHahahah kırıcısın
- 1 yıl
O zaman özür dilerim, psikopat dişi aslan burcu espirisi yapmak istemiştim
Soran1 yılDkdkdmdkdn
Ben kibar bi insanm- 1 yıl
Halen tanismadigimiz için bilmiyorum 🤷🏼♂️
Soran1 yılAy şimdi gördm bu yorumunu
Tanışmak istediğine emin misin aman aslan dkdn- 1 yıl
Yok ya incindim shshshs
Soran1 yılHahahah özür dilerm fkfmfm
- 1 yıl
😊
Soran1 yılYani tanışmak isteyip adım atmayan gururlu aslan helal dkdkdm
- 1 yıl
Shshshsh Aslan olmak ayrıcalıktır değil mi :)
Soran1 yılAyol ben de aslanım ama sen erkeksin. Demek kadını daha cesur
- 1 yıl
hanimefendi hazretleri rica etsem istek at bana shshshshshshs
Soran1 yılHahahaha dkdmdkd
Olmadı bu- 1 yıl
Yav arkadaş sen niye aslansin
- 1 yıl
Başka burç olsan rahat rahat konuşurdum ben ya
- 1 yıl
2 Ağustos çıkarsa doğum günün boğarim kendimi bak
Soran1 yılHahahahaha 13 ağustossss
- 1 yıl
🙄 EİC
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılHersey öyle dediğin gibi esin ile gezmek olmuyor evlenince bazı şartlar değişiyor tanıştığın kişiye bağlı iyi diye evlenip kötü kötü diye evlenip iyi çıkanı oluyor bende hayaldeydim böyle evlendim adam hovarda hem bana ilgisi var hem disar daki kadınlara birde üstüne hamile kaldım hersey öyle hayalle olmuyor maalesef herseyi düşündüğümüz gibi yaşayabilmek keşke
05 Yorumla
Soran1 yılRabbim iyi insanlarla karşılaştırsın ya
Cevap sahibi1 yılAmin umarım senin düşüncelerin gerçek olur babsm hep derdi hayatta hiç birsey dört dörtlük gitmez illa bir yerde sıkıntı çıkacak diye ben küçükken öyleymiş yaşadıkça öğrendim
Soran1 yılTabiki 4 4lük olmaz bunun bilincindeyiz ama dua edersek iyi bir eşimiz olur. Kuzenimin eşi çok iyidir, gezdirir kıymet verir çocuklarına bakar maşallah
Cevap sahibi1 yılAllah onun gibi nasip etseydi umarım senin kaderin güzel olur
Soran1 yılİnşallah, çok dua edelim
- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
1 yılEvlenince anlarsın bunların hiçbirinin evlilikle alakası olmadığını 😄
Evlilik bir sürü sorumlulugu yüklenip başkalarına köle olup harcanmaktan ve kendini kaybetmekten ibaret 🙂
03 Yorumla
Soran1 yılYokdaha neler yav
- 1 yıl
O gün gelince beni hatırla/an 😅
Soran1 yılAllah korusun
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk dolu bir yuvadan bahsediyorsun ve bence harika bir fikir! 💕 Eşinle birlikte yeni yerler keşfetmek ve hatıralar biriktirmek için harika bir fırsat olur. Tatil planları yapabilirsiniz ya da hafta sonları yakın yerlere kaçışlar düzenleyebilirsiniz. İlişkinizi tazelemek ve güçlendirmek için her zaman birlikte vakit geçirmek süper olur, değil mi? 🌍✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılyapmıyorum.. aşk yok çünkü
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBence evlenmek güzel bir şey ama olmayınca olmuyor bazen nasip kısmet hemen gelmiyor ne kadar arasan da :]
03 Yorumla
Soran1 yılHayırlısı
- 1 yıl
İnşallah gönlüne göre birini bulursun :)
Soran1 yılHepimiz inşallah
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBu işler sadece gezmekle olmaz sorumluluk ister bir sürü şey kafa yapısı
05 Yorumla
Soran1 yılYav evlenip gezenler var niye öyle diyonuz
- 1 yıl
Nadiren olur ama kafa yapısı uyması şart
Soran1 yılOlur inşalallah
- 1 yıl
Sans nasip kısmet Allah herkesin gonlune göre versin
Soran1 yılAminn
Hergun dua ediyorum evleneceğim kadın karşıma çıksın karavanla gezelim diye
011 Yorumla
Soran1 yılVaovv çok güzell
Soran1 yılKaravanı her erkek istemez ama isterse ben de isterim tabiki. Önce kendi ülkem sonra diğer ülkeleri gezmek hayalim
Soran1 yılBuradan olmaz 🤣
Soran1 yılBu uygulamayı kastediyorum
Soran1 yılYok ya ben ciddi ilişki isterim.
Soran1 yılHayırlıdı olsn hakknda. Daha düzgün bi yerde araman gerekiyordur belki de
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Eşine nazlanıp kafasını ütülemek adamı hayattan bezdirmek 😀
035 Yorumla
Soran1 yılEşime nazlanmayıp kime nazlanıcam 🤣
Soran1 yılNazlanmak germek mi ya😅
Soran1 yılO zaman o sorunludur napalım. Benim nazımı çekmelii😃
Soran1 yılDenek ki😃
Soran1 yılDkdkdndkdk o zaman şanslıısn. Burcun koç mu ne fkfk
Soran1 yılYengeç erkeği mi🤦🏻♀️
Soran1 yılEn çok o naz eder
Soran1 yılYok babamdan biliyorum dkdkd çok alıngam biri daha vardı öyle sevgili vs değil yani
Soran1 yılManipülecisiniz dkdkd tek iyi olarak tanıdığım yengeç erkeği var o da kuzenimn eşi
Soran1 yılAlın banane dkdkd hahaha
Soran1 yılAllah korusun🤣🤣🤣 valla sadık iyi biri olacaksa..
Soran1 yılNaptın küstün mü
Soran1 yılHahahah ayy küsen insanlardan pek haz etmem fkfk yok be alınma her yengeç kötü değildir fkfk
Soran1 yılKınamıyorum ki😅
Soran1 yılCkfmcclfkdofk
Soran1 yılAbartmayalm
Soran1 yılHahahah
Soran1 yılSapık mısın be dkdnddk
Soran1 yıl🤣🤣🤣🤣 üf sus be
1 yılsen evlenmek istiyorsan ben bunun için neden bir sey yapayim baldiz
03 Yorumla
Soran1 yılÇok komiksn
- 1 yıl
sensin komik anlatim bozuklugu yapma bir daha
Soran1 yılTamam enişte
1 yılİnsan evladı birini bulursam bende istiyorum
011 Yorumla
Soran1 yılİnşallahhh
- 1 yıl
İnsan evladı değil misin insan evlenelim falan der 😂😂
Soran1 yıl🤣🤣aramzda 12 yaş var be abim
- 1 yıl
Yanlış girdim onu ya 28 im ben
Soran1 yılHaaa
- 1 yıl
Olur o zaman 😂😂
Soran1 yılTabi hemen🤣
- 1 yıl
Peki o zaman mesajını bekliyorum 😂
Soran1 yılTövbe yarabbiiimm
- 1 yıl
Ne dedim de 😂
Soran1 yıl🤣🤣🤣🤣
1 yılBu zamanda zor dengini bulmak
21 Yorumla
Soran1 yılDua edelim be
1 yılŞans işi. Özel olarak ne yapılabilir ki?
11 Yorumla
Soran1 yılDua etmek😅
1 yılÇeyizini kur kısmetini ara
020 Yorumla
Soran1 yılTamammm
- 1 yıl
Devir fenaaa iyi erkek Kadın bulmak okyanusda mısır tanesi aramak gibi bu devirde
Soran1 yılDua edicez
- 1 yıl
Dua ile olmaz sadece uğraş tevekkül et bir şey yapmadan bir şey olmaz oturduğun yerden dua kabul olmaz
Soran1 yılNasıl uğraşayım
- 1 yıl
Etrafına bak
Soran1 yılBaktım
- 1 yıl
Yok muydu hiç düzgün
Soran1 yılGelen düzgün de oldu düzgn olmayan da oldu
- 1 yıl
Allah her insana kısmetini yollar kul kendi teperse mutlu evlilik yapamaz
Soran1 yılNasip değilmş
- 1 yıl
Nasip nerden gelir bilinmez
Soran1 yılKimse kimsenn nasibini yiyemez alamaz
- 1 yıl
Öyle bir alır ki :)))
Soran1 yılAlamaz
- 1 yıl
Alır sana gelir sen istemez isen gider başkası ile evlenir
Soran1 yılNasibin olmadığı için gider
- 1 yıl
Hayır sen istemediğin için
Soran1 yılPeki
- 1 yıl
😉
Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı. Bunlar çoğunlukla hayalde kalır
07 Yorumla
Soran1 yılNedenn
Soran1 yıl🥲 deme öyle be
Soran1 yılDua edelimmmm Allahtan ümit kesilmezz
Soran1 yılTabiki çevirir Allah a güven
1 yılKime güveniceksin şu zamanda
029 Yorumla
Soran1 yılGüvenmek gerek
- 1 yıl
Çok samimi bir şey itiraf ediyim mi?
Soran1 yılBuyur
- 1 yıl
4 ay burdan konuştuğum biri ile bir ilişkim oldu iki saat önce güven denen şeyin bana ne kadar önemli olduğunu hatırlattığı için kocaman bir çizgi çektim oysa ben aramızda güven probleminin kaldığını bana güvendiğini sanıyordum açıkcası saçmaladı ve bende bitmesine neden oldu zaten sonu yoktu karışık durumlardı içim soğudu böyle bitirmem güzel oldu acı yok keder yok kafaya takma yok oysa güven olsaydı her şey o kadar güzeldiki
Soran1 yılYüzyüze görüştün mü
- 1 yıl
Hayır uzak ilişki telde whatsapp da vs işte
Soran1 yılE normaldir güvensizlik. Uzak mesafe ilişkisi çok zor bence.. uzaktan kimse kimseyi tanıyamaz
- 1 yıl
Öyle deme hayatıma dair herşeyi biliyor bende onun biliyorum
Ve karekter sahibi biri olduğumu da çok iyi biliyordu mesele derin aslında benim bir şeyleri kaldıramam ki bunda da çok haklıydım
Soran1 yılMevzu neydi
- 1 yıl
Bitmiş bir hikaye ve ikimiz arasında özel ve bunu kimseye de anlatmam
Bitti gitti bir tecrübe daha edindik sanki az tecrübe edinmişiz gibi ancak ben 17 yıl öncesinde kalmış bir adamım yani flört vs 17 yıl hani boşluğumuza geldi diyelim kaptırdık
Soran1 yılHayırlısı olsun..
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim.
Hayırlısı oldu bundan emin olabilirsin. Hayatıma böyle kadınlara yer yok yalnız kalmak çok daha iyidir
Soran1 yılYaşınız doğru mu
- 1 yıl
Bende yanliş olan hiç bir şey olmaz
Soran1 yılTamam abi
- 1 yıl
Senin kaç 18 mi
Soran1 yıl25
- 1 yıl
Abi deme kendimi yaşlı hissediyorum. Bulut de bana
Soran1 yılBulut abi
- 1 yıl
😁😁😁😁
Tamam abisi tamam ufalda cebime gir
Soran1 yılHahahah tamam
- 1 yıl
Sana tavsiyem olsun kulağına küpe yap erkek senden 10 yaş büyük olsun mutlu olmak istiyorsan bak kadın demiyorum çünkü kadının 10 yaş büyüyü 20 yıl erken öldürür erkeği 😁
Soran1 yıl10 yaş çok değil mi ya
- 1 yıl
Değil değil inan bana değil mutluluğun sırrı bu kadın için
Soran1 yılAllah allaah
- 1 yıl
Valla umarım ilerde aklına gelirim ben 21 yaşında evlendim iki şehir gördüm bugün 21 yaşinda kendi imkanları ile kim yuva kurar iki şehir gezer sen beni hafife alma düşündüğünden fazlası biriyim ben
Soran1 yılNeden boşandın
- 1 yıl
Tek kelime saygısızlık diyelim saygı çok önemli ikili ilişkilerde 17 yıl evli kaldım o da aile denilen kavrama yüklediği'm anlam çok yüksekti
Soran1 yılAnladım
Asıl ondan değil o istek ;)
08 Yorumla
Soran1 yıl🙄
Soran1 yılAy ne alaka hayat sadece ondan mı ibaret
Soran1 yılE heralde o da olmalı, hepsi olmalı
Soran1 yılTAMAM
Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Olmuyor bekliyoruz sadece
02 Yorumla
Soran1 yılHayırlısı be ya
1 yılYaş aralığın doğru mu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik zor ya
03 Yorumla
Soran1 yılKolay olur inşallah yaa
- 1 yıl
İnşallah. Nasip
Soran1 yılÖyle
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılAsla evlenmem
05 Yorumla
Soran1 yılBöyle diyenler önden evlendi
- 1 yıl
30 yil sonra bul beni, evlenirsem en adiyim
Soran1 yılSen 2 sene sonra evlennce haber ver
- 1 yıl
iddiaya giriyoruz o zaman
Soran1 yılKfkfkfkfj
Gizli Üye(18-24)1 yılOmce evlen gerisi kolay
06 Yorumla
Soran1 yılNasıl evlencezz
Cevap sahibi1 yılBilmiyorum 🥺
Cevap sahibi1 yılBi sevdigimiz vardi o da bitti daha evlilik zor
Soran1 yılYaaaa🥺 nsip ya Allah tan ümit kesilmez
Cevap sahibi1 yılHayırlısı 💞
Soran1 yılAmin
Gizli Üye(18-24)1 yılZor be ablam
00 Yorumla
1 yılbu bende de var ya
04 Yorumla
Soran1 yılŞu sıralar evleneyim de sevip sevileyim istiyorum 🥲
- 1 yıl
yemin ederim aynısı bende
Soran1 yılGel bi sarılalım bacım🫂
- 1 yıl
🙆🏻♀️🍻
1 yılYapmıyorum.
00 Yorumla
1 yılİnşallah olur
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer