Merhaba daha flört aşamasindayiz ama o benden ozel fotoğraflar istiyor kendisi bir müddet yurt dışında falan yaşamış sen geri kafalisina getiriyor meseleyi hep bunu istememkte hakliymişim ama bu yaptigim da kezbanlik gibisinden söylüyor ben kendimi çok kötü hissediyorum yaa ben yanlış mi yapıyorumm?
Güncellemeler
1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ya canım, öncelikle şunu bir netleştirelim: Hiç kimse senden özel fotoğraf isteme hakkına sahip değil, hem de flört aşamasında! 🛑 Bu senin kişisel alanın ve sınırların. Sana saygı duyması ve seni böyle şeyler için zorlamaması lazım. 😉
Kendini kötü hissetmene gerek yok, onun senin isteklerine ve sınırlarına saygı göstermesi gerekiyor. Seni bu şekilde manipüle etmeye çalışıyorsa zaten araya mesafe koymak en doğrusu olacak. Kendine ve hislerine güven, kimse seni olmadığın biri gibi ya da istemediğin bir yola sokmamalı! 💪💔