Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. başkasını bilemem ama ben ne çıkacağını bilmediğim için durmadan telaş yapıyorum. acaba beğeneceğim birisi değilse ona nasıl hayır derim nasıl kalbini kırmadan bu işin içinden sıyrılırım diye :D o yüzden resmini görene kadar pek sıcak yaklaşmam. özellikle kendi resmimi de baştan koyarım ki beğenmiyorsa sonra o da bana karşı aynı şeyi yapmasın :D beğenmiyorsa hiç konuşmasın diye :D görmek önemli tabi ama hızlı davranana da yollamayabilirsin. bu sana kalmış. bende mesela mesleğimden bahsetmiyorum. çünkü hemen tavırlar değişiyor. muhabbet inek muhabbetine dönüyor. zengin birisiymişim gibi algılanıyorum, ya da işimi açıklayamıyorum. açıklamakla uğraşması biraz saçma oluyor. çünkü karşı taraf anlamayacak belli :D o yüzden anlayabiliyorum yapmaya çalıştığın şeyi. benimle mesleğim param için birlikte olmasındansa diye düşünüyorum sende güzelliğim için benimle olmasın diyorsun. aynı şey
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, Hayır, bu durumu abartmıyorsunuz. Kişisel sınırlarınızı koruma ve kendinizi rahat hissetme hakkına sahipsiniz. Fotoğraf istemek, bazı kişiler için rahatsız edici olabilir ve sizin böyle hissetmeniz oldukça normaldir. Dış görünüş önemli olabilir, ancak sağlıklı ve anlamlı bir ilişki için tek önemli faktör değildir. Bir ilişki, karşılıklı saygı, anlayış, güven, iletişim ve birbirini gerçekten tanıma üzerine kurulmalıdır. Fotoğraf isteyen biri, sadece dış görünüşünüze odaklandığı ve sizinle yüzeysel bir ilişki kurmak istediği izlenimini verebilir. Eğer birisi sizden hemen fotoğraf ister ve siz bu durumdan rahatsız oluyorsanız, onunla iletişime geçerek duygularınızı paylaşmak önemlidir. Sınırlarınızı açıkça ifade edebilir ve kendinizi rahatsız hissettiğinizi söyleyebilirsiniz. Eğer kişi bu durumu anlamak ve saygı göstermek yerine ısrarcı olursa veya rahatsız edici davranışlar sergilerse, o kişiyle olan iletişimi sonlandırma hakkına sahipsiniz.
Gerçek bir ilişki, sadece dış görünüşe dayanmamalıdır. Kendinize güvenin ve kendinizi tanıyan, gerçek bir ilişki arayan kişilerle iletişim kurun. Saygı ve anlayışla birbirinizi tanımaya başladığınızda, daha anlamlı ve sağlıklı ilişkiler kurabilirsiniz. Unutmayın, sizin hisleriniz ve sınırlarınız önemlidir ve bunları koruma hakkınız vardır.
https://www.youtube.com/embed/Y88LVU7MAe402 Yorumla
Soran+1 yılAy çok güzel yazmışsınız🍀Çok sağ olun☘️
- +1 yıl
Rica ederim 🌸
+1 yılHayır, bu durumu abartmıyorsun. Bir erkekle yeni tanıştığında senden fotoğraf istemesi normal değil. Bu, saygısızlık ve güvensizlik göstergesidir. Erkeklerin seni sadece dış görünüşün için seveceğini düşünmen de normal. Erkeklerin çoğu, ilk tanıştıkları kadınlarla ilgilenirken önce dış görünüşlerine dikkat ederler. Ancak, gerçek bir ilişki için önemli olan, dış görünüş değil, karakter ve kişiliktir.
Eğer bir erkek senden fotoğraf istiyorsa, ona fotoğrafını göndermeyi reddet. Ona, tanıştığına memnun olduğunu ve onunla konuşmaktan zevk aldığını söyle. Eğer seninle konuşmaya devam etmek istiyorsa, fotoğrafını göndermeden önce seni daha iyi tanımaya çalışacaktır.
Unutma, sen değerli bir insansın ve seninle ilgilenen erkekler, seni sadece dış görünüşün için değil, karakterin ve kişiliğin için de sevmeliler.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok çoook teşekkür ederim☘️Sağ olun✨️
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çok normal çünkü hemen hemen kimse dijital ortamda olduğu gibi değil gerçek hayatta. Sosyal medyada çok sosyal ve aktif olan insanlar dışarıda KUZU gibi oluyor :) E bu da beraberinde bu gibi durumları getiriyor. Sizden foto isteyen kişiler sokakta sizi görseler yanınıza yaklaşmazlar belki de...
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle. Ne olduğu belli olmayan adama foto atmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılEvet abartı seninki. Görmeden kimseyle sohbet bile etmem ki normalde de etmiyorum ama insan illa beğeni sevmek için değil karşındaki muhatabım kim bilmek lazım. Ezbere duvara konuşur gibi kiminle niye konuşsun herkes. Yolda bile giderken kimse peçe takmıyor ya da her gördüğünü beğenip seviyor musun hayır ama kiminle muhatap olduğunu bilmek önemli... Yani konu her zaman beğeni değil... Burada da millet bu yüzden gizliliği abartıyor sanki başka yerde platformda ya da yolda kimse görmüyor kendilerini😅
14 Yorumla
Soran+1 yılSorun o ki o erkekler sadece yüz güzelliği yüzünden konuşuyorlar. Ben direkt ilk günden foto atmam, ama bir az konuşup huyunu bildikten sonra atarım
- +1 yıl
Bunun için konuşmasa bile diyorum ki insan muhatabını bilmek ister, ayrıca bunun için bile konuşsa daha iyi ya, ona göre boş vakit kaybı olmaz iki taraf içinde baştan görüp ona göre hareket etmek daha mantıklı
Soran+1 yılHani tanımadığın bi adam bu. Ya fotonu kullansa? Daha ilk konuşman, kim olduğu belli değil
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
https://m.youtube.com/watch?v=vv5qMD8Fuxw
Sizden fotoğraf isteyen erkeklerden soğumanız hiç normal değil. Fotoğraf istenmesi sizi görmek istemesi gayet doğal ve normaldir. Şahsen bende konuştuğum kişiyi görmek isterim ancak acele de etmem beklerim...
Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Bu sizin hayatınız, sizin kişilik ve karakteriniz. İnsanlara bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Herkesin hayatına kimse karışamaz. Evet normaldir, hayat sizin istediğinizi yaparsınız, o kadar! 😅122 Yorumla
Soran+1 yılLükdjdkfjdn çok iyi yorum😅Tabi abi benimle konuşan bi zahmet azca beklesin tanıyayım hafiften
- +1 yıl
Hehehe 😅 teşekkürler senin güzelliğin 😅Aynen öyle herkes haddini bilsin yani 😅Hem annem hemen gösterme dedi azcık tanış dedi 😂
En azından bir hafta geçmeli yani sjdjd
Soran+1 yılBen de 1 hafta mantığıyla yürüyorum kdjdldndkdndnd
- +1 yıl
Yakışır 😅 Gönlünce olsun mutlu günler dilerim küçüğümm🌸
Soran+1 yılTeşekkürler abicim☘️
- +1 yıl
EyvAllah 🌸
- +1 yıl
Canı cehenneme ne yaparsa yapsın ve sende şikayetçi ol ekran kaydı al karakola git 😊
Soran+1 yılŞöyle ki ben polisle iletişime geçtim. O da sadece yüz fotom varsa bi şey yapamaz dedi. Ben de boş verdim. Üzerinden 2 gün geçti. Henüz bi haber yok. Olsa bile yani fotoların orjinali bende var. Polise sildirtirim hepsini
- +1 yıl
Yakışır helal olsun sana ezdirme kendini Papuç bırakma itlere 😅
Gönlünce olsun iyi geceler dilerim
Soran+1 yılTeşekkürler Pikaçu sever abicim🍀
- +1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 🌸çok seviyorum 😅
Soran+1 yılTeşekkürler abi
- +1 yıl
EyvAllah Hoşçakal
- +1 yıl
Yeşil çiçek tanıdık geldi sanki 😅
Soran+1 yılBelki de tanıdık abicim
- +1 yıl
Kesin tanıdık kesin ama yoksun uzun zamandır göremiyorum 😅
Soran+1 yılBuralardayım abicim
- +1 yıl
Ben görmüyorum ama 😅
Soran+1 yılGizliyim abicimm
- +1 yıl
Gördüm seni 😅
Soran+1 yılAbooo
- +1 yıl
Yiaaa😅
adamin foto istemesi dogal karsisindaki nedir neye benzer muhattap oldugum kimdir diye resmini sorabilir. Bu demek degildirki resmini istiyor senle cok ilgileniyor vs. Kendinizi o kadar gizliyerek gizemli görünerek elde edebilceginiz koca bir hic tir. Sen devam et dogmaya ablasi :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 457 cevap paylaştı. Erkek görsel bir Varlıktır görünce mutlu olur görünce dünyayı algılar kadın ise işitseldir bir şeyleri duyunca mutlu olur o yüzden kadınlar makyaj yapar erkeklerde iltifat eder
23 Yorumla
Soran+1 yılUmrumda değil, görünüşüm yaşlanınca gidecek. Beni ben olduğum için seven birini iatiyorum
Hahah dün uzerine düşündüğüm konu. Birbirinizfen hoşlandığımızı soylemediyseniz normal değil ama hoşlanıyorsanız normal özlediği için görmek ister. bana mesela öyle hissettiriyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılAbi yok ya, ilk gün. Tanımıyorum benden foto istiyor. Ne bu samimiyet ben anlamıyorum
+1 yılfotoğraf atsan bile belki fakesin benim konuştuğum kızların hepsi kameralı konuştuğum kızlardı fotoğraf atsa da inanmazdım zamanımı harcamam bile kameralı açmıyorsa
04 Yorumla
Soran+1 yılİlk gün ne bu samimiyet
- +1 yıl
valla çoğu mahmut abi çıkabiliyor samimiyetle alakası yok
- +1 yıl
nude mi istedi sanki çocuk fotoğrafını görmek istemiş
Soran+1 yılDüşün bu yabancı. Daha 24 saat olmamış. Tedirgin olurum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞunu anlamanız lazım profilinde fotosunu paylaşmışsa foto istenmez profilde foto yoksa eğer , kimle yazıştığını görmek istemesi çok doğal
13 Yorumla
Soran+1 yılAbi direkt ancak foto foto iğreniyor adam. Tanımağa çabalamıyor anca foto (ilk saatde)
- +1 yıl
Muhatabını görmek doğaldır ama sıkması dogru değil tamam
- +1 yıl
Ama sizde profile koyun sonra kaldırın yine ısrar ederse söylenmekte hakkın dogar
+1 yılBende soğuyorum valla bir de atınca da ben kıvrımlı hat seviyorum diyor cano lan beni fiziğim için mi seveceksin pi¢
14 Yorumla- +1 yıl
Pez@cuk olacak
Soran+1 yılEngelle kız onu
- +1 yıl
Engelledim canım salağı hep kandırmışlar zaten.
- +1 yıl
Sonradan entrylerinş okuyunca anladım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence de hemen fotoğraf istenmemeli. En azından bir 5 dakika konuştuktan sonra istenmesi daha iyi olacaktır 😅
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok abartdın ya,10 saniye sonra
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirisi beni eklemişti. Çok fotoğraf paylaşmam. Bana diyor ki resmin birbirine benzemiyor. Kendisinin profili yok. Sinir krizi geçirmiştim. Bu erkekler ne kadar ozguvenli.
22 Yorumla
Soran+1 yılcanım ya kdkjndjdj
Cevap sahibi+1 yılSonra ağzına 💩 engelledim ama hala sinirlenirim
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Fotoğraf meselesi çok saçma, sapıklık olduğu gibi tehlikeli de o yüzden göndermek ve istemek yanlış
31 Yorumla
Soran+1 yılAynen bi de ilk gün isteyince bi garip oluyor
+1 yılYani şöyle ki ilk başlarda her ne kadar önemli değil desek te dış görünüş tabiki de önemli oluyor ilkte atman lazım zaten ama sonraları da bu devam ederse bu herkesi sıkar zaten bunda sen haklı duruma geçersin ama başta olması gereken o zaten karşı tarafın seni görüp beğenmesi sonrasında karakterini tanımaya karar vermesi ile ilerler olay örgüsü
00 Yorumla
+1 yılBende soğuyorum. Normal yani. Bunun bir de başka bir modeli boyun kilon kaç diye soran tipler var. Böyle sığ bir beyin olamaz diyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılAkılları ancak dış görünüş, bıktım bunlardan. Kendilerimde de gram tip yok
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılYa cok abartılıyor bu konu karşımda kim var göreyim kadın mı var erkek mi güzel mi çirkin mi at bile olabilir ne bu gizem
010 Yorumla
Soran+1 yılAbi bak iş şu ki, ben ilk günden tanımadığım adama foto atamam. Bari 1 hafta tanısam ondan sonra istese evet atarım. Ama ilk günden isteyenler şüpheli
- +1 yıl
Neyin şüphelisi neye şüpheli karşımda kim var ne bileyim ben keyfi bilir valla kim yapıyorsa
- +1 yıl
Bende öyle hadi foto diyen insan degılım ama merak ettiğimde yok diyorsa sogurum özgüveni yoktur özgüveni olmayan insanla ugraşamam osuruktan nem kapar konusamazsın cogu şeyi vs vs
Soran+1 yılSorun o ki, güzelim. Bu yüzden benle konuşurlar. Ben iç güzelliğimle birini aşık etmek isterim, zaten dış güzelliğimi beğenen çok
- +1 yıl
Yav hee heee
Soran+1 yılAh ah böyle bir kıt beyinliyle neyi tartışıyorum ki. Zaten hepsi dış güzellik sanan mallar. Çok Şükür Allah her güzelliği bana verdi, ama ben öyle birini bulucam ki bu güzelliğime değil karakterime aşık olsun. Çünki güzellik geçicidir, aşk kalıcı
- +1 yıl
Abicim cok bılmişlik yapıyosun da bir boktan haberin de yok.. erkeklerin sadece ıc guzelligi Önen verdigi yaşlar 30 35 ten sonra başlar sanma ki bizler sadece dış güzelliğe bakarak aşık oluyoruz oda gecıcıdır elbet lakin bunların ikisi bir bütündür sen kendını bana göstermeyip böyle felsefi sacma sapan seylerle saçmalarsan yaa yürü git bak isine derim zaman akıyor çünkü ben senin hayat felsefene göre beklicek degılım yok dış güzellik işte bilmem ne mektup arkadaşı ol o zaman böyledir hayat kusura bakma. haaa dünya güzeli ol bazen o güzelliğin beklentiyi karşılamaz ters teper bazen sen buldum dersin o begenmez cok dövünütsün sonra bence sen otur evinde koca bekle bu kafa ile sonun bu
- +1 yıl
Senin ıc güzellegınde cok iyide degılmıs hani daha başta hakarete kıt demeye falan başladın bence vasat su an tüm sonuclar
Soran+1 yılÇünki hak etdin. Ayrıca kıt olmasaydın anlardın ki ben duvar muamelesi yapmıyorum. İlk günden isteyen insandan bahs etdim.1 hafta falan konuşup tanısam atarım. O zaman bilirim az çok kim bu. İşte bunu anlayamadığın için o ifadeyi kullandım
- +1 yıl
kımse 1 hafta belırsızlıklerle ugrasmaz sen boş ver koca bekle
+1 yılİsteyip kendi fotoğraflarını atmayanlara ne demeli?
19 Yorumla- +1 yıl
Seni begenmemistir sadece ndndn
- +1 yıl
Komik mi?
- +1 yıl
Komiklik yapmiyorum, gercekler
- +1 yıl
Random atmandan belli oluyor.
- +1 yıl
Ayrıca bu beğenmemekle alakalı değil, özgüvenle alakalı.
- +1 yıl
Peki hala sileyim yorumu sen biraz alıngansın
- +1 yıl
Aldksksks yorum silme mi var?
- +1 yıl
Bir saattir ariyorum, yokmus oyle birsey 🤦♂️
Soran+1 yılBen 1 hafta sonra onunkunu da isterim, kendim de atarım. Tabi az konuşup tanışmam lazım
Peki attığın halde her dakika foto foto diye darlayan
11 Yorumla
Soran+1 yılEngelle ya
evet normal her dakka basi foto istenmez ki bende olsam bende sogurdum o kisiden
02 Yorumla
Soran+1 yılBen engelliyorum
Hayır haklısın bunlar zamanla olacak şeyler ama ilk intiba için sürekli olmayacak şekilde ilişkinin devamı için olabilir. Ama sürekli sürekli olmaz
00 YorumlaAyrılmışlığım var ne o öyle saat başı fotoğraf istemek. Canım isterse zaten atarım
01 Yorumla
Soran+1 yılDemi ya
+1 yılBi kere attiktan sonra istediklerimde normal
01 Yorumla
Soran+1 yılİlk gün diyom knk
+1 yılErkekte haklı sen fotoğrafsız birisi ile konuşur musun?
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet konuşurum
- +1 yıl
Ben konuşmam dışını beğenmedimle asla zaman kaybetmem
+1 yılAsıl merhaba bile demeden foto isteyenler kızlar haberin yok
02 Yorumla
Soran+1 yılYo
- +1 yıl
Yo
Aşk İlişkileri konusunda 667 cevap paylaştı. Şöyle ki ilk tanismalarda ononim ise herkes konuştuğu kişiyi görmek ister ancak farklı fotoğraf istemek saygısızlık olur
00 Yorumla
+1 yılBi söz var erkekler gördüğüne kadınlar duyduklarına aşık olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen çok gıcık kapıyorum ama ya
Normal. Erkeğin görmek istemesi de normal ama. Kimle konuştuğunu bilmek ister.
016 Yorumla
Soran+1 yılİlk gün çok erken
Soran+1 yılEe yani hepiniz dış güzellik meraklısınız
Soran+1 yılMaalesef değilim
Soran+1 yılAbi bu normal bi yüz selfisiydi. Ben ne bileyim böyle bi şerefsiz çıkacak karşıma. Bi de istediğini alamadı diye tehdit edip engelledi. Bi şey yapsa polise vercem onu
Soran+1 yılTabi abicim. Ben zaten artık yeterince dersimi aldım. Artık her önüme gelip de ben erkeğim, benden zarar gelmez diyene güvenmem
- +1 yıl
Kuranı incelersen, iyi kimselerin veya peygamberlerin kendilerini daima kusurlu bulup tevbe ettiklerini, buna mukabil kötülerin ise kendilerini üstün görme ve beğendirme çabası içerisinde olduklarını görebilirsin. Güvenilir biri asla kendini begendirmeye çalışmaz. Bunu daha çok aldatıcı kimseler yaparlar. Hileli kimseler.
Soran+1 yılÇok haklısın. Yaptım bir çoçukluk hatası. Bundan bir ders çıkardım
- +1 yıl
bir erkekte ilk hatta belki de tek araman gereken özellik güvenilir ve sadakatli olmasıdır. reel'de tanıştığın birinin böyle olma ihtimali sence kaç. %10 veya %5 mi? internette bu oran kaçınılmaz olarak daha da düşük. biz % 5 diyelim. yani 100 kişiyle konuşsan doğru kişi olma ihtimal %5. ve o beş kişinin de belki 1 tanesini ancak beğeneceksin. demek ki internette doğru kişiyi bulman %1 gibi bir ihtimal. fotoğraf gönderdiğin 100 kişiden sadece 1 kişi buna değer olacak. 99 kez yanılmayı göze alıyorsan fotoğraf göndermeye devam edebilirsin. açık şekilde görülüyor ki, bence interneti bir kenara bırakıp gerçek hayatta birilerini bulmalısın.
Soran+1 yılBen birilerini aramiyacağım artık
Gizli Üye(30-35)+1 yıleğer profilinde foto var ise görmüşse normal böyle düşünmen ama daha önce görmediyse normaldir istemesi sonuç olarak kiminle konuştuğunu bilmeli :)
14 Yorumla
Soran+1 yılYok, ben Instagram kullanmam pek, yazan snaptan yazar. orada da sadece bitmojim var. Ama iş şu ki, ben o kadar soğurum ki hemen foto isteyince. Beynimde sanki red flaglar oynuyor. Ama bu dediğim ilk gün konuşunca isteyen. Tabi 1 hafta sonra isteyince ben de diyorum aa evet artık tanıdım güvendim, atayım
Cevap sahibi+1 yılSksosmzosmsks güzel mantık ama zaten bana göre ilk gunden fotosunu atanı fake zannederim
Soran+1 yılYani demi. Bi de seni yeni tanışım hemen foto foto abi noluyoruz
Cevap sahibi+1 yılBı hayırdır çekilir ya hemen foto demek anlık konuşuyoruz anlamına gelir :)
+1 yılBende aynı düşüncedeyim her önüne gelene foto mu atacağım
00 Yorumla
+1 yılBende gordukten sonra hayal kırıklıgına ugramamak icin, fotograf istiyorum. bence anormal degil sonucta seni gormek tanimak istiyor, sevmeyecegi tipde biri olabilirsin bunlari kabullenmeli insan.
01 Yorumla
Soran+1 yılTipe önem veren erkekle olmam
+1 yılD c oynayarak hallediyorum alan memnun veren memnun (win win)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3-5 konuştuğun biri ile tabi ki rahatsız edici ama seni özleyen ve senin de özlediğin kişinin söylemesi tatlı bile.
01 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki öyle. Bunlar sanıyor ki 1 gün konuştum atıcam foto kfkdjdjd
+1 yılAyy ben de ben deee. Her şey okeyken birden finish oluyorum
00 Yorumla
+1 yılinsan yeni tanistigi kisiyi merak eder foto istemek normal degil mi sencede
02 Yorumla
Soran+1 yılİlk gün ne konuşması, ne merak etmesi be abicim
- +1 yıl
haklisin o kadarda acele etmemek lazım
Bazıları da söz verip atacam deyip atmıyor bence anormal bir durum yok karşında kim olduğunu bilmiyorsun gay olanlar ya da harun abiler başımıza bela oluyor
00 Yorumlaselam hanfendi cok haklısınız sosyal medyada cogu kişi amacı farklı o yüzden cok dikkatli olun lütfen hayırlı güzel günler temenni ederim hanfendi sustum
02 Yorumla
Soran+1 yılAy çok sağ olun. Gerçekten şimdiki insanlara güven yok
Gizli Üye(30-35)+1 yıl7 yıllık normal kız arkadaşım var birkere fotoğraf at demedim bu ön yargıdan ibaret
012 Yorumla
Soran+1 yılDemi ya
- +1 yıl
7 yıldır hiç fotoğrafını tipini görmediğin birinin kız olduğunu nereden biliyorsun 7 yıl birde erkek çıkarsa görürsün :D
Cevap sahibi+1 yılReal aynı zamanda görüntülü görüşüyoruz ve instgrmda dünyalar kadar fotoğraf mevcut, kasttettigim kişisel fotoğraf istemek, yani kişisel özel fotoğraf istemedim sanırım ikna olmuşsunuzdur?
Cevap sahibi+1 yılCevap yok sanırım bu kızın bahsettiği sürekli fotoğraf isteyen sahişlardan biride sensin, kız sana güven duyarsa zaten kendide atıyor sanırım sizlerin zorlandığı karşı tarafan güven saglayamamak
- +1 yıl
iyi de seninki reel bu kız sanaldan konuşuyor sanırım hiç fotoğraf atmamış sanırım adama hiç fotoğraf görmediğin biriyle konuşur musun mesela ne olduğu belirsiz
- +1 yıl
bunun güvenle alakası yok fotoğrafını görmediğim biriyle neden konuşsun insan profilinde bile fotoğraf olmayan kızın belki erkek benim konuştuğu kızlar hep kameralı konuştuğum kızlardı
- +1 yıl
hadi fotoğrafta atmadı eyvallah ses de atmıyorsa vardır onda bir b*kluk
- +1 yıl
vakit kaybı yani
- +1 yıl
cevap vermeme sebebim KS de değildim ben 7 24 işsiz gibi girmiyorum bu siteye :)
Cevap sahibi+1 yılFotoğraf isteyenlerin çoğunluğu bu nedenle istemiyor eminimki oda bunun farkında ve bahsedilen süre 1 gün bile değil, yani kim olduğunu bilmediği kişiye fotoğraf atmakta tedirginlik duyabilir, ilk önce güvenilir biri olduğunu karşıya yansıtkki oda gerekini yapar 24 saat dolmadan fotoğraf istemek saçma bence en azından 1 hafta geçsin yani
Soran+1 yılAbi sen tam benim düşüncemdesin. Çok çok haklısın. Tanımadığım yabancıya ilk gün nasıl foto atayım
Soran+1 yıl@mehmetbey1907 abicim cevabını vermiş
Normal değil tipine göre konuşacaktır onlarda haklı biraz empati yapınca
01 Yorumla
Soran+1 yılTipime soksunlar gözlerine
+1 yılHer erkek isteyebilir ve her erkek istiyorsa bu durum normal olabilir
benim şahsi görüşüm yani insan merak eder karşısındakini
00 YorumlaBende aynıyım kendi isteğim dışında sevgilim bile dese bi sinir oluyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılEe yani öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen once uyuma bakiyorum uyumluysak sonra foto ve gorusme bence siralama bu olmali
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen ben de öyleyim.1 hafta falan konuşup fotolaşırım. Sonra da sevsem görüşürüm
Cevap sahibi+1 yılNerede yasiyorsun peki
- Aşk İlişkileri konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılGayet de normal tebrik ederim..
01 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol kardeşim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılE ısrar iyi bir şey değil tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılTabi
+1 yılHeh iyi tek değilmişim
01 Yorumla
Soran+1 yılTabi kız kfkfkdkkf
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Foto atta ona göre bir bakayım
02 Yorumla
Soran+1 yılYeto
Aşk İlişkileri konusunda 655 cevap paylaştı. bende sevmem...
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok boğucu demi
+1 yılmısın edasını da bitişik yazmış sabır ya. d
04 Yorumla- +1 yıl
edat *
Soran+1 yılAynen eda , önce kendinde bul yanlışı. Daha kendi öz dilinde yazamıyorsun be zavallı. Bu benim 4-cü dilim ahaha
- +1 yıl
düzeltmişim farkındaysan ayrıca fotoğraftaki yazan çocuğa laf atmıştım az bi relax ya
Soran+1 yılİyi misin? Neyse ne
+1 yılAbartmıyorsun acelesi ne ki
00 Yorumla
+1 yılHemen istemesi normal degıl
00 YorumlaNe yapacak seni görmeden mi sevecek
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBende anlamıyorum foto mevzusunu buradayız ki gizli kalmak istiyoruz
00 Yorumla
+1 yılYoo normal düşünüyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende aynı şekilxeyim
01 Yorumla
Soran+1 yılYalnız değilim
Gizli Üye(18-24)+1 yılDış görünüş için sevcek tabi mk
01 Yorumla
Soran+1 yılKes
+1 yılKesinlikle haklısın
Herkesin aklı fikri orada01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılBende öyleyim ya
01 Yorumla
Soran+1 yılOh yes çoğumuz böyleymişiz
+1 yılHayır haklısın.
04 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol kardeşim
- +1 yıl
Rica ederim abla
Soran+1 yılSenden 8 yaş küçüğüm
- +1 yıl
Kardeşim dedin. Abla deme lazım olur mu diyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. aynı ben
01 Yorumla
Soran+1 yılYes fnkxkdjsldj
+1 yılBende..
01 Yorumla
Soran+1 yılNe bu foto sevdası be
+1 yılSapıklar ikibir foto at nedirya
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen, çok iğreniyor insan
Bende de var bu...
03 Yorumla
Soran+1 yılAnında şutluyorum
Soran+1 yılYalnız değilmişim Fkkdjdjdjd
+1 yılBende öyleyim
05 Yorumla
Soran+1 yılDemi, bu erkekler sadece dışa önem veriyor
- +1 yıl
Küçücük akılları oraya çalışıyor anca
Soran+1 yılİşte bu yüzden daha ilk gün foto isteyen erkeği şutluyorum küjaalsjdkshjddj
- +1 yıl
Çok iyi yapıyorsun 😂
Soran+1 yıl😁
- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer