Benden fotoğraf isteyen erkekten soğuyorum, bu normal mi?

Mesela bi erkekle 1 gün bile olmadı konuştuğumuz, hatta 4-5 saat. Yazıyor"bana fotonu at seni göreyim" o an ben o kadar soğuyorum ki. Sanıyorum erkeklerin hepsi beni sadece dış görünüşüm için seve bilir, karşıma çıkanlar da hep foto foto. Sizce ben bu durumu abartıyor muyum?

Güncellemeler
+1 yıl
Abartmıyormuşum. Biriyle yeni tanıştım. İlk defa birini yeni tanımama rağmen foto atdım. Bi süre sonra iğrenç bi şey teklif etdi. Kabul etmedim. Fotolarıma shop yapıp yayacağını dedi. Yani aga güvenmeyin kimseye.
Benden fotoğraf isteyen erkekten soğuyorum, bu normal mi?
Cevapla