Ama tavırları vs soğuk geldi veya pek beğenmediniz. Tekrar mesaj atar mısınız atmaz mısınız? Ama beğendiniz yani.
Atarım
Atmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ama tavırları vs soğuk geldi veya pek beğenmediniz. Tekrar mesaj atar mısınız atmaz mısınız? Ama beğendiniz yani.
Cevap
17Cevap
hoşlandıysam tabii ki mesaj atarım. Genel de ilk buluşmalar gergin geçer. Hem kendine hem de ona ikinci bir şans vermelisin.
Tavrını bu gün beğenmediysem yarın da beğenmem. Tavrını beğenmediğim birinden de hoşlanmam.
soğuksa zaten hoşlanmamış demektir ısrar etmek f*ck liğe gider
tavrını beğenmediyse neden tekrar mesaj atayım ki
Tavrını begenmiyorsam nasıl hoşlanıyorum duhsishdud
1 şans daha tanıyabilirsin. Yine beğenmezsen konuşmayı kesebilirsin.
Tavırlarını beğenmedysek karakterde bir sorun var demek ki. O zaman kalsın, mesaj atmaya gerek yok.
Ayıp olmasın diye çok az daha konuşup sonra yavaşça başka buluşma olmadan uzaklaşırım. Geçen gün yaptım aynısını maalesef...
İç güzelliğini sevdiysem beni sevdiyse benle uyumluysa mesaj atardım
Beğendiysem tavırlarıyla birlikte beğenmişimdir
Atmam tavrı hoş değilse zaten hoşlanmam
Tavrını beğenmediği den hoslanmam ki
hımm atamam ki
kendime saygısızlık yapmam
Ben ondan mesaj beklerdim
Tavrı soğuk geldiyse atmaya çekinirim
nasıl bir tavır
Yokluktaysam mesaj atarım
Hoşlandıysam tek bir şans veririm.
Atmam
Tavır önemli, görüşmem bir daha
Asla atmam kendisine de soylerim
Tavrı güzel değilse isterse altından olsun
mesaj atmam
hayır beğenmedim
Atmam
Cesur ol
Yapabilir misin
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tam bir drama! 😅 Buluştuğun kişi fiziksel olarak ilginç ama tavırları soğuk, değil mi? Senin yerinde olsam şansımı bir mesajla daha denerdim. Belki o gün kötü bir günüydü ya da rahatsız hissediyordu. Bazı insanlar tanındıkça açılıyor, biliyor musun. Ayrıca, bir ikinci şans vermekte ne zarar var değil mi? 💌
Benim oyum: Atarım! 🌟