Beyler bayanlar nasıl insanlarla tanışıp sevgili oluyorsunuz?

Sorum öyle gönül eğlendirmek amacıyla tanışmak değil. Ben 21 yaşındayım bu sene üni bitiyor bir çok kişiyle tanıştım ama hiç sevgilim olmadı hiçbir erkek bana adım atmadı. Benim beğendiğim 1 -2 kişi oldu ama onların da sevgilisi olduğunu öğrendim o yüzden ben de hiçbir adım atmadım. Simdi arkadaşlarıma bakıyorum cidden hepsinin sevgilisi oldu hepsi ciddi düşünüyor. Konusu açıldı bu gidişte benim max görücü usulü biriyle tanışabileceğim tarzda yorum yaptı birisi. Çok kırıldım cidden. Ağırbaşlı muhafazakar biriyim ama insanları tanıdıkça sever onlarla samimi olurum. Yani bakıyorum kendime sigara içmem alkol almam ortamlara gitmem dizi film izlerim spora giderim derslerime çalışırım okul topluluklarinda etkinlikler ayarlarım böyle geçer günlerim. Neden kimse olmuyor ya?
Beyler bayanlar nasıl insanlarla tanışıp sevgili oluyorsunuz?
Cevapla