Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ses tonu da çekiciliğin ve seksapelin bir parçası olduğuna göre ses tonu kişiye kötü geliyorsa ayrılık tercih edilebilir.. Sonuçta herkes her açıdan hoş bulduğu insanlarla sevgili olmak ister..
Ses tonu bir ilişkide sorun yaratıyorsa, bu ayrılma sebebi olabilir. Ancak genellikle ilişkiyi değerlendirirken saygı, sevgi, güven ve anlayış gibi faktörleri de göz önünde bulundurmak gerekir.
Cevap
13Cevap
Hayır değil tabi ki de. sesi ile mi evleniyorsun.. ben ses yüzünden ayrılmam
Sevgili olmadan önce ses tonunu duyduysan o kişiyi öyle kabul etmişindir demektir, sonradan ayrılman saçma kaçar en başta sevgili olmasaydın o zaman
En son neden olur bu bence. Ses evet etkiler de..
Diğer özellikleri iyiyse bir kalemde silmek doğru değil
Senin bu dediğine göre kargalar eş bulmasın. Yalnız ölsün.
Bazen saçmalamanin ucu ne kadar kacar diye düşünürken dahada fazla kaçırıyorsunuz
Başta niye çıkıyorsun sevgili oluyorsun la o zaman kafaya bak
İnsan gerçekten seveceği adamın/kadının herşeyi ile sevmeli bence...
çok kötü olması lazım
Bence saçma bir sebep
Ergen işi teyze
Hoşuna gitmediyse ayrıl tabii
Gün geçmiyor ki Türk kızının saçmalıkları bitmesin
mantıksız
Mantıklı.
Çok mantıklı
Nekdar kötü olabilir ki
Evet
Mantıklı
kafana göre
mantikli
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar