Tarkan’ın da dediği gibi yazlığım, kışlığım, bir de yanına yakıştığım 🙂↔️ ama bu yaz işler kesat kışlıkla yaz geçirilir mi bilemedim 🙄. Siz onay verirseniz bunu denemek isterim

Tarkan’ın da dediği gibi yazlığım, kışlığım, bir de yanına yakıştığım 🙂↔️ ama bu yaz işler kesat kışlıkla yaz geçirilir mi bilemedim 🙄. Siz onay verirseniz bunu denemek isterim

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Senin için yaparız bir şeyler 😂 getirin kış aşkını kızımızın 😂öyle oluyorsa bende ilkbahar aşkımı alayım 😂
Evet bence deneyebilirsin Alice gelir mutlaka
Bana göre yaz aşkı kış aşkı yok ömürlük sonsuz aşk var✔️
Ama yaa
Ama döngüyü karıştırıp kışını yaza çevirip, kışa Ağustos böceği gibi dımdızlak girersen? 🥹
Aşko benim bu alışveriş bağımlılığıyla kışa karınca gibi girmemin imkanı yok zaten ahsjs
Kimsenin bulamadığı yaz aşkı sebebiyle eski kış aşkı yeni yaz aşkı olacağıma yalnızlar rıhtımımdan selfie atarım daha iyi 😂
Onay gelirse bence de bir dene
Notere onaylatmaya gidiyorum
Bırak yazı kışı biz ömürlük aşk istiyoruz 😂
Onlar yetmez ki kendine Ayrıca sonbahar ve ilkbahar Aşkı da yap Hatta el atmışken hepiniz bir araya toplanin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ben yaz aşkı sevmiyorum ya yazın kendime bile zor tahammül ediyorum gelecekse kışın gelsin (soruyla bi alakası olmadı pek ama dkdjd)
3 ay uzatmali sevgili niye yok ya
Yaz için icapçı sevgili acilll
Beni de ekle o ilana jsjs tövbe
Ahahs timam ekledim
Şimdiden kış aşkına rezervasyon yaptır
Aynen ya kışa randevusu dolar falan
Geçirir tabiiii hele bir geçirmesin.
Kırar mısın kafanı
Kafasını*
ara gelsin yaa kışın seni çeken yazında katlanır
Önemli olan sonsuz aşkı bulabilmek
Seni görmeden bişi diyemem
Bir şansını dene derim
Ayıp olmaz mı
İnsanlar ne kadar tuhaf mevsimlik aşk yaşıyorlar
Geç dalganı devam et 😂😂
Bence mantıklı 😂
Midesizzzz 🤪
Yok aşk filan
Enişte beye noldu ya
Yoggg amggg