Her şey İYİ GÜZEL İKEN DURDUK YERE SOĞUYAN KONUŞMAYI BİTİREN ERKEK?

5 ay bir konuşma beraberlik sürecimiz vardı her şey çok iyiydi son zamanlar soğudu birazda üzerine fazla düştüm ilgi fazla gösterdim sordum bu halini beğenmiyordum çünkü daha sonra benden olmaz boşa kürek çekme umut vermedim sana sadece konuşuyorduk işte farklı yörenin insanlarıyız ben kendi şehrimden biri ile olsun istiyorum bencil olma üzerime düşme bırak gibi şeyler dedi madem öyleydi neden buralara kadar getirdin onca ay çok üzüldüm saygı duydum ama bi müddet sonra hala ona karşı içimden birsey bitmemişti yazdım ısrar ettim açıklamalar yaptım biraz daha zorlarsam engelleyeceğini söyledi bir anda bıraktı beni biraz yediremedim kendime açıkcası hiçbir sorun yokken sürekli kız ekliyor çıkarıyor hemen hemen hepsi kapalı güzel eğitimli kızlar öğretmen hemşire polis doktor gibi kişiler hep :( kıymetimi anlar mı ben bunu hak ettim mi cidden bilmiyorum çok özledim sanırım çok tuhaf berbat bi duygu içindeyim kimseyle konuşmak istemiyorum tanımak istemiyorum onu bekliyorum sadece :(

Her şey İYİ GÜZEL İKEN DURDUK YERE SOĞUYAN KONUŞMAYI BİTİREN ERKEK?
Cevapla