Sevgilimle asla konuşmuyoruz sessizlik istiyorum diyor nedeni ne olabilir beni sevmiyor mu?

Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Artık birbirimize günaydın, iyi geceler bile demiyoruz. kendini benden soyutluyor en son sesini ne zaman duyduğumu hatırlamıyorum bile. gün içinde asla yazıp aramıyor yalnızca benim ilerlettiğim sohbetleri yanıtlıyor ara sıra. ama bir zamanlar bana kör kütük aşık olduğunu bensiz asla yapamayacağını bana bağlı olduğunu tüm kalbimle görüyordum. üzüldüğümü söylüyorum hiçbir çaba göstermiyor değişmiyor, nedenini sorduğumda ise herkesin böyle zamanları olabilir diyip sessizlik istediğini söylüyor ama bu durumu yaklaşık 7 aydır yaşıyoruz. aramızda bu durumu körükleyecek bazı olaylar olmuştu ama şimdiye kadar onun ilgisizliğine rağmen yanındaysam bazı sorunları da hayli hayli aşmış olmamız gerekiyor. aramızda yaş farkı olduğu için benim günlük zevklerle ilgilendiğimi onun böyle şeylerle zaman harcamaması gerektiğini söylüyor ama gün içinde bana zaman ayırmaması için bir gerekçe değil, olamaz. insanın yaşı ne olursa olsun sevdiğine vakit ayırır ayırması gerekir. başında onca dert varken benim istek ve arzularımla ilgilenemezmiş. en çok da bu lafı koyuyor insana vazgeçmem gerektiğini düşünüyorum bazen ama düzelebilecek olma ihtimali geliyor aklıma yapamıyorum. şimdi ise yaklaşık bir haftadır konuşmuyoruz, o yazmadığı için ben de yazmıyorum. ne yapmam gerekiyor?

Sevgilimle asla konuşmuyoruz sessizlik istiyorum diyor nedeni ne olabilir beni sevmiyor mu?
Cevapla