'Ne senle oluyor ne de sensiz'' diyen bir erkek kararsız midir yoksa kızı avutmak için mi demiştir?

Iyi bir cümle mi bu kötü mü anlayamadım
'Ne senle oluyor ne de sensiz'' diyen bir erkek kararsız midir yoksa kızı avutmak için mi demiştir?
Cevapla