Eski konuştuğum erkek yaklaşık 10 gün önce istek attı. ama mesaj atmadı. bugün de doğum günü story atmış?

sizce şu mesajı yazayım mı storysinin altına? "iyi ki doğdun iyi ki varsın demek çok isterdim ama insan hak etmediği şeyler yaşayınca denmiyormuş ne yazık ki" altına da "neyse doğum günün kutlu olsun" yazayım mı? yoksa boş ver dikkate alma mı dersiniz?
Eski konuştuğum erkek yaklaşık 10 gün önce istek attı. ama mesaj atmadı. bugün de doğum günü story atmış?
Cevapla