Sevgilimi terkettim yanlarına kalsın istemiyorum ama ceza almazlarsa başıma daha büyük bela gelecek sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle güzel giden bir ilişkimiz vardı. Bunun eski sevgilisi toplam 6 kişilerdi ben tek başımaydım. Beni yakaladılar başta anlamadım hiç birini tanımıyordum üstelik. Sevgilimi terketmemi söyledi başta bir sürü hakaret filan etti. Bir arkadaşı arkadan saçımı çekti diğeri de geldi yere yatırdılar, yerdeyken biri karnıma tekme attı. Bana 2. saldırıyı yapan kızda bir göğsümü açtı. Kızlar tuttu beni telefonumu aldılar zorla açmak zorunda kaldım. Fotolarımıza bakıp bakıp bana küfürler etti. Sildi hepsini. Soymakla tehdit etti paylaşırım seni her yerde rezil ederim dedi. Aradım yanlarında sevgilimle konuştum terkettim onu. Yanında bile görmicem seni konuşmayacaksın bile onunla diyip tehditler etti defalarca telefonumla kafama vurdu biride videomuzu çekiyordu işte. Sonra telefonumu yüzüme fırlattı. Bıçakla gelende saçımın bir kısmını kesti. Bağırdım bende ne dediyseniz yaptım niye kestin dedim güldüler gene kestiler, eski sevgilisi de bırakın şu s*lağı diyip gülüp gittiler. Saçım mahvoldu dışarı çıkmaya utanıyorum onca aşağılayıccı küfüre maruz kaldım darpedildim tehdit edildim. Yanlarına kesinlikle kalmasını istemiyorum ama haberlerde görüyorum hiç ceza almayanlar oluyor ya ceza almazlarsa diye çekiniyorum çünkü daha kötüsünü yapacaklar bu seferde :( Sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimi terkettim yanlarına kalsın istemiyorum ama ceza almazlarsa başıma daha büyük bela gelecek sizce ne yapmalıyım?
Cevapla