Amacim yuva yikmak degil ama ya kapilirsak? Aramasam nerdesin diyor?

Korkuyorum beni kinamayin boyle biri degildim bosandim pskolojim iyi degil. Basta hersey laylaylomdu. Evli olan bu kişi benimle ilişki yaşamak istiyor. Hoşlanıyorum gezelim tozalim dertleşelim diyor.1 aydir beni ariyor mesaj atiyor. Biriyle konusunca kiz mi erkek mi diyor? Beni kiskandigini söylüyor. Yani öyle de davraniyor. Benimle her türlü olmak istiyor. Ben bosansin istemiyorum bana bağlanır mi zaman gecirdikce? Bugun beni biriyle gordu ne dusundu bilmiyorum ama arkadaşımdı. Neyse buna mesaj attim istersen yarın buluşalım konusalim diye bilmiyorum dedi aradim müsait değilim dedi ne yapmaya calisiyor? Sabahta beni gordu selam verdi çevirdi nasılsın dedi. Ama ben hep yazmak istemem bilmiyorum ne dusunuyor ne istiyor aslinda ilgisi hoşuma gidiyor. Uzak dursam mi çekerim yakin mi? Birde 1 aydir konuşuyoruz oğlan diyor ben fırsat buldukça seni arıyorum diyor. Bana yakin davraniyor. Sen istersen oluruz hersey sana bağlı diyor acikca zatem sevismek istiyor ama buluşup dertleşmek te istiyor. Benden kopamazsa? Banq bugun ilk defa senin kocanim dedi. Espriden olsa. Annemin 2. gelinisin falan dedi. Bosqnsin istemem oda istemez ama başıma bela olur mu? Bazende ben dönerim sana diyor. Bana kimse karisamaz dedim ben sana karışırım diyor. Gece de aramaya başladı. Bosansin asla istemem. Cok hoşlanıyorum oda bende. Ama ya durum takıntı yapıp başıma bela olursa. Cunku artik bir gün yazıp aramasam yasiyormusun nerdesin diyor

Amacim yuva yikmak degil ama ya kapilirsak? Aramasam nerdesin diyor?
Cevapla