Sevgilim evlencez diyor ama iş durumu aşırı kötü borcu var ve şu an evi bile yok iş yerinde kalıyor ne yapacam ben?

Bu adama ne dicem ne yapacam bilmiyorum birbirmizi seviyoruz 1 yılda evlencez diyor şu an ona kalsa şimdi evlenir ben kabul etmiyorum 1 yıl daha uzattım çünkü şu an kendine ait evi yok kursu var kursunda kalıyor (spor kursu) kurs kendine ait ama biraz işler karışık yani iyi gitmiyor ordaki durumlar az öğrencisi var ve borcu var hafta da 3 gün dersi var o günlük çalışacağına diğer günler yine kursunda duruyor. Bana ev yaptircam diyor ama böyle giderse çok zor. Ona günlük çalışak diyorum ben milletin emriyle çalışmam kendi işimi yaparım diyor garsonluğa gidek diyorum günlük çalışak az biraz para toplayak dersin olmadığı gün diyorum kabul etmiyor

Güncellemeler
1 yıl
İş konusunu açtığımda ben halletcem diyip konuyu kapatmaya çalışıyor. Böyle devam edersen gelecekte durumumuz kötü olcak istediğimizi yapamicaz evlenince ne gezebilcez nede eğlenebilcez diyorum sen benimle olmak için mi yoksa gezmek için mi evlenceksin diyor. İş durumun kötü bir şeyler değiştirmen lazım 1 yolda nasil duzelcek insallah düzelir ama biraz çabalaman lazım diyorum cabalamadigimi mi sanıyorsun diyor Gerçekleri söylediğim de kızıyor habire
Güncellemeler
1 yıl
Dersi olmadığı boş zamanlarında gel çalışak diyorum yok diyor
Sevgilim evlencez diyor ama iş durumu aşırı kötü borcu var ve şu an evi bile yok iş yerinde kalıyor ne yapacam ben?
Cevapla