Kendinden 20 yaş küçük kıza beklentisi olan erkek sapık mıdır?

Okulun seminerinde tanışmıştık başta o gözle baktıgını belli etmedi iş bulmama bile yardımcı oldu neyse zamanla bana hisleri oldugunu belli etmekle kalmayıp dile de getirdi. Ben 25 yaşındayım kendisi 45 ve benim yaşımda bi kızı bile var. Kırmamak için aşk meşke hazır degilim diyince ben bi ömür de beklerim diyip şiir tadında uzun uzun cümleler kuruyor. Baktım olmuyor hissim yok dedim o da istersen olur benle bi ilişkin olsun istemedigin için olmuyor yoksa olurdu kendini olmaması için şartlamışsın dedi. Ve okula seni bırakayım sap zannetmesinler seni diyor ama görüntüsü sevgiliye degil babaya benziyor ama kendinin farkında degil. Ailenle tanışayım dedi yok dedim o da önce kızımla tanıştır sonra babası bekarmış beni çok seviyormuş de öyle tanışmak kolay olur diyor. Yaşının farkında degil görünüşü de iyi degil yani ortalama göbekli bi erkek. Kendini reddetmeme acayip şaşırıyor ama onunla olmak için bi sebebim yok hoşlanmadım tipim degil yaşı büyük ve kızı kadarım. Bu tip erkekler genelde zenginse bu cüreti bulur ama bu zengin de degil (olsaydı bile midem kaldırmazdı yine kabul etmezdim) neyse. Bana o gözle bakmayı dene diyor ve dk başı amacım sana dokunmak da degil evlenelim işlemleri başlatalım diyor. İstemedigimi anlaması için ne yapmam lazım kırmadıkça umudu gitmiyor

Kendinden 20 yaş küçük kıza beklentisi olan erkek sapık mıdır?
Cevapla