Evli değilim hoşlandığım biri de yok. Ama bazen düşünüyorum. Kocamın kucağına oturup boynuna sarılmak çok güzel olmaz mıydı?

Evli olsam heralde tüm gün böyle takılırdık. Aşırı safe place değil mi?🥺😍

Evli değilim hoşlandığım biri de yok. Ama bazen düşünüyorum. Kocamın kucağına oturup boynuna sarılmak çok güzel olmaz mıydı?
Cevapla