Boyum çok kısa olduğu için hiçbir kız benimle sevgili olmuyor! Ne yapmalıyım? Benim de sevilmeye hakkım yok mu?

Boyum çok kısa olduğu için hiçbir kız benimle sevgili olmuyor! Ne yapmalıyım? Benim de sevilmeye hakkım yok mu?

Hemen hemen şu fotoğraftaki gibi bir fark oluşuyor. Boyum 163cm ve tanıştığım kızlar hep 165 üstü oluyorlar. Sosyal medyada tanışıyoruz, konuşuyoruz, flört, sevgili vs. Derken baya ilerliyoruz sonra sesli konuşmalar, fotoğraf atmalar her şey kusursuz, tip olarak da beğeniyorlar ama buluşma ayarlayıp buluşmaya gittiğimde hemen küçümseyici şekilde bakıyorlar ve ayrılıyorlar... Çok üzülüyorum bu duruma... Ben hiç sevilmeyecek miyim? Neden bu kadar boy'a önem veriyorlar? Kafa olarak uyumlu oluyoruz, tip olarak beğeniyorlar, davranış olarak beğeniyorlar ama boy konusunda sıkıntı çıkıyor, hemen ayrılıyorlar... Birazcık fikir verir misiniz?

Boyum çok kısa olduğu için hiçbir kız benimle sevgili olmuyor! Ne yapmalıyım? Benim de sevilmeye hakkım yok mu?
Cevapla